// شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Fishing Adventure

سرعت عکس‌العمل‌تان را در گرفتن ماهی‌ها در بازی اندروید Fishing Adventure به چالش بکشید.

ماهیگیری یکی از آرامش‌بخش‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توان در اوقات فراغت به سراغ آن رفت. قلاب را آماده کنید، غذای مورد علاقه‌ ماهی‌ها را به سر آن متصل کنید و با حرکتی سریع‌ قلاب ماهیگیری را به درون آب پرتاب کنید. اما اگر با یک پیرمرد به دل دریا بزنیم تا با گرفتن ماهی‌ها کسب درآمدی کنیم چطور؟ در این مقاله قصد معرفی بازی اندروید Fishing Adventure را داریم؛ بازی اندروید خوش‌ساختی که بازیکنان را به سفری روی آب‌ها می‌برد تا با انواع و اقسام ابزار اقدام به ماهیگیری کنند.

بازی Fishing Adventure

انواع و اقسام قلاب‌ها و قایق‌ها در بازی برای خریداری در دسترس قرار دارند

در این بازی در نقش مردی سالخورده قایق‌تان را برمی‌دارید و به وسط دریا می‌روید. بازی به این شکل است که ماهی‌ها از سمت راست به سمت چپ حرکت می‌کنند و شما باید در زمانی که قلاب با حرکت ماهی در یک مسیر قرار گرفت، آن را برای گرفتن ماهی پرتاب کنید. ماهی‌ها گونه‌های متفاوتی دارند و هر کدام دارای ویژگی، ابعاد و سرعت متفاوتی هستند. توسعه‌دهنده با توجه کردن به برخی از نکات مهم در ماهی‌گیری توانسته گیم‌پلی جذابی را ایجاد کند. به عنوان مثال، ماهی‌های کوچک‌تر وزن کمتری دارند و در نتیجه به محض گرفتن آنها، پیرمرد قلاب را به سرعت به بالا می‌کشد. از سوی دیگر ماهی‌های بزرگ‌تر اما نیاز به کمک شما دارد تا با چند بار لمس تصویر، پیرمرد بتواند قلاب را بالا بکشد.

از سوی دیگر هر ماهی قیمت متفاوتی دارد و با گرفتن تعدادی از آنها می‌توانید پول خوبی را به جیب بزنید. این پول صرف هزینه‌ی خریداری و ارتقاء پرورش ماهی پیرمرد می‌شود. شما می‌توانید با پرداخت پول یا الماس قایق‌های متفاوتی را خریداری کنید. هر قایق ویژگی‌ها و سرعت متفاوتی دارد و در نتیجه با خریداری قایق‌های جدید می‌توانید در کنار مقاومت بیشتر در برابر ماهی‌های قرمز رنگ مهاجم، با سرعت بیشتری در دریا پیشروی کنید. زمان حضور در دریا به میزان سلامتی قایق و قایق‌ران ربط دارد و در نتیجه باید با گرفتن ماهی‌ها قلب بیشتری را برای حضور در دریا به دست بیاورید. این قلب‌ها به وسیله گالن‌هایی در زیر آب یا گرفتن ماهی‌های بیشتر به دست می‌آید و در نتیجه می‌توانید مسافت طولانی‌تری را برای رویارویی با ماهی‌های جدید‌تر طی کنید. با پیشروی در دریا گونه‌های ماهی‌ها متنوع‌تر و قیمت آنها نیز گران‌تر می‌شود.

نکته‌ای که فیشینگ ادونچر را متفاوت می‌کند، ویژگی‌هایی است که توسعه‌دهنده برای هر ماهی در نظر گرفته است. پیرمرد مکانی برای نگه‌داری تعداد مشخصی ماهی دارد. با توجه به قیمت ماهی، در صورتی که ماهی را در قسمت Farm نگه‌داری کنید، در هر ثانیه یا دقیقه میزان سکه مشخصی را به عنوان درآمد به جیب شما واریز می‌کند. شما همچنین می‌توانید یکی از ماهی‌ها را به عنوان نمونه با خودتان به دریا ببرید تا با بهره‌گیری از قدرت منحصربه‌فرد ماهی، ماهی‌های بیشتری را گیر بیندازید. هر ماهی قدرت منحصربه‌فردی دارد. به عنوان مثال، یکی از ماهی‌ها باعث می‌شود تا حیوانات دریایی بیشتری به سمت قایق‌تان هجوم بیاورند و این در حالی است که ماهی دیگر سکه جمع‌آوری‌شده را افزایش می‌دهد. برخی ماهی‌ها نیز کاری می‌کنند تا قلاب ماهیگیری اندازه بزرگ‌تری پیدا کند که برای درآمد بیشتر، خیلی کارآمد است.

بازی Fishing Adventure

قلاب‌های ماهیگیری نیز به وسیله‌ صندوق‌های چوبی، نقره‌ای و طلایی در زیر آب یافت می‌شوند که با گرفتن آنها می‌توانید قلاب‌های قدرتمندی را با ویژگی‌های خاص به دست بیاورید. به عنوان مثال، برخی قلاب‌ها چند عدد ماهی را با هم می‌گیرند و برخی دیگر مسیر حرکت قلاب را نشان می‌دهند. این تنوع آنقدر زیاد است که مدت‌ها می‌تواند سرگرم‌تان کند.

بازی Fishing Adventure، محصولی متفاوت، با دنیایی رنگارنگ است که به صورت رایگان اکنون می‌توانید دانلود کنید. این بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند و با خرید الماس می‌توانید قلاب‌ها و قایق‌های فوق‌العاده‌ای را به دست بیاورید. با این حال، بدون خرید‌های درون برنامه‌ای نیز بازی ماهیگیری Fishing Adventure آن‌قدر سرگرم‌‌کننده است که شما را راضی نگه دارد.

دانلود بازی اندروید Fishing Adventure


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده