نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

کارگردان سریال Game of Thrones به دفاع از اد شیرن پرداخت

کارگردان سریال Game of Thrones نسبت به بد رفتاری‌های مردم به حضور اد شیرن در این سریال واکنش نشان داد و از او دفاع کرد.

این مطلب ممکن است بخش‌هایی از قسمت اول فصل هفتم سریال را فاش کند

همانطور که می‌دانید اولین قسمت فصل هفتم سریال Game of Thrones یکشنبه پخش شد و خواننده محبوب یعنی اد شیران هم در آن حضور داشت و نقش کوچکی را ایفا کرده بود. او در این قسمت نقش یک لنیسترِ آوازخوان را بازی کرد که آریا را در جنگل ملاقات می‌کند. خیلی‌ها از عملکرد و نحوه بازی اد شیرن در سریال Game Of Thrones ناراضی بودند و اعتقاد دارند که کاش اصلا در این سریال حضور نداشت. بعد از این اتفاقات و بی احترامی‌هایی که به Ed Sheeran شد، کارگردان قسمت اول یعنی جرمی پدسوا سکوت خود را شکست و جواب این انتقادات و بدرفتاری‌های مردم را داد و در مصاحبه‌ای با Newsweek گفت:

من فکر می‌کنم اد کار خیلی خوبی انجام داد. او هم بازیگر خیلی خوبی است هم شخصیت دوست داشتنی دارد. 

این کارگردان در ادامه بیشتر از شیرن دفاع کرد و از آن جایی که اد شیران جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین خواننده‌ها در دنیا است، به اعتقاد او حجم خیلی زیادی از این انتقادات به خاطر وجهه بین‌المللی او در حرفه‌ی خوانندگی‌اش است و ارتباط خاصی با حضورش در سریال ندارد. 

او برای این نقش مناسب بود زیرا آن سکانس همچین آهنگی را نیاز داشت. آهنگ « هو-ها» که در بیشتر سکانس‌های سریال پخش می‌شود متعلق به دنیایی بیرون از دنیای سریال است، در حالی‌که آهنگی که شیرن در آن سکانس اجرا کرد مشخص است که متعلق به دنیای داخل سریال است و با فضای آن محیط سنخیت کامل دارد.

خود اد شیرن یکی از طرفداران پر و پا قرص سریال Game Of Thrones است و کارگردان این را هم اضافه کرد که دیگر نمی‌خواهیم برای جلب توجه بینندگان از «بازیگران معروف و محبوب» استفاده کنیم.

با اینکه این خواننده محبوب بعد از پخش اولین قسمت سریال حساب توییتر خود را حذف کرد، اما از طرف دیگر در اینستاگرام خود اعلام کرد که این زمان‌بندی کاملا اتفاقی و تصادفی بوده است و ربطی به هم ندارند:

من توییتر را کنار گذاشتم و حساب خود را پاک کردم زیرا همیشه همچین قصدی را داشتم و این اتفاق هیچ ربطی به حرف‌هایی که مردم درباره نقش کوتاه من در سریال بازی تاج و تخت می‌زنند ندارد، من در این سریال نقشم را خواهم داشت و بازی خواهم کرد. چرا باید نگران حرف‌هایی باشم که مردم می‌زنند. این اتفاقی که افتاده است و حضور من در سریال فوق‌العاده است. زمان‌بندی پخش سریال و پاک کردن حساب توییتر کاملا اتفاقی و تصادفی بود، اما هرچه دوست دارید فکر کنید.

اد شیرن اولین خواننده‌ای نیست که در این سریال حضور دارد. در قسمت‌ها و فصل‌های قبل افرادی مانند سیگور روس درامر گروه Coldplay و همچنین اعضای گروه متال Mastodon هم قبلا حضور داشته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده