نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

ساخت فیلم Doctor Doom توسط سازنده سریال Legion تایید شد

نوآ هاولی اعلام کرد که در حال همکاری با کمپانی فاکس قرن بیستم برای ساخت فیلمی بر اساس شخصیت دکتر دووم (Doctor Doom) است.

سریال Legion (لژیون) اولین حضور نوآ هاولی در دنیای مارول بود و حال پس از موفقیت این سریال، به نظر می‌رسد که او قرار است روی یک پروژه مارولی دیگر کار کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هاولی در حال همکاری با کمپانی فاکس قرن بیستم برای ساخت یک پروژه مارولی دیگر است. در حاشیه پنل سریال Legion در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷، هاولی فاش کرد که توسط کمپانی فاکس قرن بیستم برای ساخت فیلمی بر اساس مجموعه دنیای کامیک مارول استخدام شده است و در ادامه به نام یک شخصیت خاص اشاره کرد. هاولی گفت:

از آنجایی که من در نمایشگاه کامیک کان حضور دارم، می‌خواستم به شما در مورد فیلمی که دارم برای کمپانی فاکس قرن بیستم می‌سازم، بگویم. دکتر اولین کلمه آن است و دومین کلمه آن نیز دووم است.

Fargo

با این حال، هاولی اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت و مشخص نیست که تمرکز این فیلم تنهای روی شخصیت دکتر دووم خواهد بود یا او قرار است ریبوت جدیدی بر اساس مجموعه چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) را کارگردانی کند. در فیلم Fantastic Four محصول سال ۲۰۰۵ و دنباله آن، جولین مک‌ماهون ایفاگر نقش دکتر ویکتور ون دووم ملقب به دکتر دووم بود و در ریبوت فیلم Fantastic Four که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، توبی کبل نقش دکتر دووم را بر عهده داشت.

از دکتر دووم به عنوان یکی از برترین شخصیت‌های شرور و منفی دنیای مارول و دنیای کامیک نام برده می‌شود که در کامیک‌های جدید، دیگر یک شخصیت شرور و منفی نیست و شرارت را کنار گذاشته است. هالیوود ریپورتر در ادامه گزارش داد که هاولی در حال حاضر کار نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Doom را بر عهده دارد و احتمالا کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده خواهد گرفت. علاوه بر سریال Legion، سریال Fargo (فارگو) دیگر سریالی است که هاولی روی آن کار کرده و برای آن شناخته شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده