// چهار شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Devil Breaker

با کینگ آرتور در بازی اندروید و آیفون Devil Breaker به نبردی با شیاطین مهاجم بروید تا پادشاهی را نجات دهید.

بازی‌های نوبتی از این حیث که نیازمند استراتژی و تفکر قبل از انجام هر گونه حرکتی هستند، محبوبیت خاصی میان بازیکنان دارند. از این دست بازی‌ها می توانیم به بازی‌های کارتی اشاره کنیم که در آنها باید به صورت نوبتی به نبرد سایر بازیکنان رفته و سعی کنید تا آنها را با رو کردن بهترین کارت‌ها در بهترین زمان شکست دهید. گاهی نیز در بازی‌هایی کارتی مانند Majestia به نبردی Real-Time با افسانه‌ها می‌رویم و در حالی که گرافیک‌های چشم‌نوازی را شاهد هستیم، نبردی حماسی را رقم می‌زنیم. امروز می‌خواهیم بازی اندروید و آیفون Devil Breaker را معرفی کنیم که در نبردی نوبتی بازیکنان را به دوران کینگ آرتور می‌برد که قصد دارد تا پادشاهی خود را از دست دشمنانی کینه‌جو نجات دهد.

هر قهرمان قدرت منحصر به فردی دارد که برتری‌هایی را به او در میدان نبرد می‌دهد

با قدرت گرفتن پادشاه شیطانی، جهان در ترسی عمیق فرو رفته و مردمی که نگران آینده خود هستند، در انتظار حرکتی از سوی پادشاه می‌مانند. پادشاه دستور می‌دهد تا جنگجویان شجاع به نبرد با نیروهای شیطانی بروند و آنها موفق می‌شوند تا با اسیر کردن نیروهای شیطانی در زیر زمین، قلمروی جدیدی را روی آن تاسیس کنند. حال ۶۰۰ سال گذشته و شعله‌های قدرت پادشاه شیطانی باری دیگر افروخته شده است تا صلح ۶۰۰ ساله را از بین ببرد. ارتش قدرتمند اهریمن این بار با تار و مار کردن نگهبانان زندان، خود را برای تصرف حکومت مرکزی آماده می‌کند. اما پیام این حرکت جدید به سرعت به پادشاهی رسیده و کینگ آرتور برای نبرد رو در رو با دشمنان وارد کارزار شده است.

در این بازی نقش آفرینی شما در نقش کینگ آرتور و نیروهایش باید مرحله به مرحله نیروهای شیطانی را از بین ببرید. بازی سبکی نوبتی دارد و ترکیبی با نقش‌آفرینی محسوب می‌شود. به صورت خلاصه با ورود به بازی باید کینگ‌آرتور و نیروهایش را حرکت دهید و در زمان مناسب به دشمنان حمله کنید. بازی جزئیات زیادی دارد و به مرور با این جزئیات آشنا خواهید شد. به عنوان مثال، هر یک از قهرمانان دارای قدرتی منحصر به فرد هستند که از یکی از چهار عنصر آتش، آب، باد و الکتریسیته پیروی می‌کنند. البته سربازهای عادی هیچ یک از این عنصرها را ندارد و در نتیجه قدرت آنها در جریان بازی تغییر نمی‌کند. عنصر قهرمانان تنها در حرکات و مهارت‌های آنها خلاصه نمی‌شود و تاثیر مستقیمی در جریان نبرد دارد. فرضا آتش در برابر نیروهایی که عنصرشان آب است، قدرت کمتری دارد و برخلاف آن روی باد تاثیر بیشتری می‌گذارد.

در جریان این بازی نوبتی همچنین هر یک از خانه‌ها پشتیبان عنصری متفاوت خواهند بود. با ورود به خانه مورد نظر، قهرمانی که از عنصری برابر استفاده کند، قدرت ضربه‌ی بیشتری را تا دو برابر به دست می‌آورد. بازی همچنین جوایز و ویژگی‌های نقش‌آفرینی را در اختیارتان می‌گذارد. با پیروزی در هر نبرد، صندوق‌هایی را به دست می‌آورید که در آنها آیتم‌های منحصر به فردی قرار دارد. با استفاده از این آیتم‌ها می‌توانید قهرمان‌های خود را ارتقاء داده یا زره، کلاه‌خود و آیتم‌های پوششی بیشتری را به دست بیاورید. این آیتم‌ها قابلیت ارتقاء دارند و تاثیر زیادی را روی نتیجه نبرد می‌گذارند.

طراحی بازی نیز متفاوت است و به نوعی ترکیبی از افسانه‌ای غربی و طراحی شرقی به حساب می‌آید. شخصیت‌ها شبیه به انیمه‌ها و کاراکتر‌های ژاپنی طراحی شده‌اند و انیمیشن‌‌های زیبایی دارند. یکی از ویژگی‌های بازی که به مرور آزاد می‌شود، حالت گیلد رِید است که با ورود به آن می‌توانید با دوستان خود مسابقه دهید. از دیگر حالت‌های بازی می‌توان به سیاه‌چاله‌های روزانه و همچنین حالت هزارتوی زیرزمین اشاره کرد که هرکدام در جایگاه‌ خود ویژگی‌های متفاوتی دارند.

بازی Devil Breaker تجربه‌ای متفاوت با شخصیت‌های افسانه‌ای از کینگ‌ آرتور گرفته تا مرلین است و در آن می‌توانید به صورت تماما آنلاین به نبردی با شیاطین قدرتمند بروید. قابلیت افزایش سطح قهرمان‌ها و افزایش سطح زره‌ها، در کنار طراحی فانتزی Devil Breaker، انجام این بازی را لذت بخش می‌کند. بازی ماموریت‌هایی را نیز ارائه داده است که باید با انجام آنها، جوایز نفیسی را دریافت کنید. Devil Breaker امکانات پرشماری دارد که به مرور با آنها آشنا خواهید شد. این بازی به صورت رایگان و به همراه خریدهای درون برنامه‌ای برای اندروید و iOS عرضه شده است.

دانلود بازی Devil Breaker


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده