نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

انتشار پوستر کامیک کان سن دیگو فیلم Avengers: Infinity War

کمپانی مارول پوستر کامیک کان سن دیگو فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) را منتشر کرد.

نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۷ از شب گذشته آغاز به کار کرد. در حاشیه اولین روز و در غرفه مارول استودیو، پوستر جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War نمایش داده شد که اختصاصی این نمایشگاه است. طرفداران می‌توانند با مراجعه به غرفه مارول استودیو در این نمایشگاه این پوستر را دریافت کنند. در این پوستر، شاهد حضور شخصیت‌هایی چون آیرون من، دکتر استرنج، مرد عنکبوتی، وار ماشین، هاوک آی، باکی، پلنگ سیاه و هالک هستیم. همچنین شخصیت‌هایی چون نبولا، گامورا و مانتیس از فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) نیز در این پوستر حضور دارند. انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War روز شنبه در پنل مارول استودیو دوباره منتشر شود، اما‌ هنوز مشخص نیست که این تریلر به شکل آنلاین منتشر خواهد شد یا طرفداران باید بیشتر صبر کنند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Avengers: Infinity War

هنوز نسخه رسمی این پوستر به‌صورت آنلاین منتشر نشده است و تنها تصاویری که طرفداران از این پوستر گرفته‌اند، در شبکه‌های مجازی منتشر شده است، اما به‌خوبی مشخص است که لباس مرد عنکبوتی همان لباسی است که تونی استارک در پایان فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) به پیتر پارکر می‌دهد. به نظر می‌رسد که از لباس آیرون اسپایدر برای طراحی این لباس الهام گرفته شده باشد. همچنین ظاهرا ملاقات و همکاری اعضای انتقام جویان با نگهبانان کهکشان در فیلم Avengers: Infinity War بسیار گسترده‌تر از پیش بینی‌ها است. علاوه بر این، پوستر کامیک کان سن دیگو پلنگ سیاه (Black Panther) نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Black Panther

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی این دو فیلم بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است. علاوه بر این، فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده