// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Phantasy Star II

بازی موبایل Phantasy Star II یک بازی موبایل شدیدا خاص و سرگرم کننده برای افرادی است که علاقه‌ی خاصی به بازی‌های نقش‌آفرینی نوبتی دارند.

در سال ۱۹۹۰ بازی به نام Phantasy Star II توسط کمپانی سگا عرضه شد که در آن زمان توانست توجه منتقدان و علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی را به خود جلب کند. یک بازی ۱۶ بیتی با المان‌های نقش‌آفرینی که قطعا امروزه قشر خیلی کمتری از مخاطبان را به خود جلب خواهد کرد. اما روی پلتفرم موبایل قضیه کمی متفاوت است و مخاطبان همیشه به دنبال موارد جدید و ساده و در عین حال سرگرم کننده هستند. پس از گذشت ۲۷ سال، سگا به واسطه‌ی سرویس Sega Forever، این بازی را برای پلتفرم موبایل عرضه کرده و یک سری تغییرات نیز در ساختار بازی انجام داده است که نتیجه‌ی آن، بهبود عملکرد بازی است.

بازی موبایل Fantasy Star II

بازی اندروید و آیفون Phantasy Star II یک دنیای وسیع را برای شما به ارمغان می‌آورد که در جریان آن باید به گشت و گذار پرداخته و از شخصیت‌های بازی، کوئست‌های مختلفی را دریافت کنید. با انجام دادن کوئست‌های اصلی و فرعی، جدای از پیش بردن داستان، آیتم‌های مختلفی را دریافت خواهید کرد. بازی دارای سیستم مبارزات نوبتی است و قطعا آیتم‌ها و نحوه‌ی مبارزات شما، حرف اول را در بازی می‌زند. همچنین با گشت و گذار بیشتر در محیط، شخصیت‌های بیشتری را مشاهده خواهید کرد و بعضی از آن‌ها وارد تیم شما می‌شوند. از این‌رو می‌توانید تیم مورد علاقه‌ی خود را تشکیل داده در مبارزات با دشمنان بازی که در واقع ربات‌ها و جهش‌یافته‌ها هستند، به راحتی پیروز شوید. تفاوت این نسخه با نسخه‌ی ۲۷ سال پیش، اضافه شدن یک سری کوئست‌های مربوط به شخصیت‌های بازی است. همچنین صداگذاری‌ها و موسیقی‌های بازی نیز دست‌خوش تغییراتی شده است و فضا و اتمسفر بهتری را برای مخاطب به وجود می‌آورند.

با پیش‌روی در بازی، شخصیت‌ها از یک سری قدرت‌های خاص نیز برخوردار می‌شوند که در مبارزات سخت و باس‌فایت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. یکی از لازمه‌های بازی‌های نقش‌آفرینی، مدت زمانی است که شما را سرگرم خواهند کرد. بازی موبایل Phantasy Star II به خوبی می‌تواند بین ۳۰ الی ۴۰ ساعت شما را سرگرم کند. البته یک نکته در این میان بسیار مهم است و آن هم سبک و سیاق بازی است. اگر نمی‌توانید با بازی‌های پیکسلی ارتباط برقرار کنید و سیستم مبارزات نوبتی یا گیم‌پلی بازی‌های قدیمی را نمی‌توانید تحمل کنید، اصلا سمت این بازی موبایل نروید اما اگر با این موارد مشکلی ندارید، حتما این بازی نقش‌آفرینی اندروید و آیفون را امتحان کنید. وفق دادن خود با شرایط بازی‌های این مدلی سخت است ولی وقتی پیچ و خم بازی را یاد بگیرید، شدیدا از آن لذت خواهید برد.

بازی موبایل Fantasy Star II

درآخر برخلاف سایر بازی‌های قدیمی سگا که از طریق Sega Forever عرضه‌ شده‌اند، این بازی از سبک کنترل خوبی برخوردار است و به دلیل سبک و سیاق بازی، به خوبی می‌توانید شخصیت بازی را کنترل کرده و در مبارزات بین گزینه‌های موجود، سوییچ کنید.

دانلود بازی موبایل Phantasy Star II


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده