// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

بازی JackHammer برای پی‌ سی معرفی شد

کمپانی Green Man Gaming با انتشار تریلری بازی شوتر اول شخص JackHammer را برای کامپیوتر‌های ویندوزی معرفی کرد.

در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی گرین مَن گیمینگ (Green Man Gaming)  و استودیو میشِن کنترلر (Mission Ctrl) که تیم آن را تنها دو نفر تشکیل داده‌اند، پروژه جدید خود را که در سبک شوتر اول شخص طراحی شده است با نام  JackHammer معرفی کردند. کمپانی یاد شده همچنین در حال کار روی پروژه دیگری به نام بازی Aporia: Beyond the Valley نیز است.

شما در این بازی که توسط موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 ساخته شده است، در نقش یک ربات حضور پیدا کرده و بازی داج‌بال را تجربه می‌کنید؛ بازی‌ای که در آن کاربران به طرف یکدیگر توپ پرتاب می‌کنند که البته این‌بار این ورزش در آینده صورت می‌گیرد و شاهد تکنولوژی‌های برتر در آن هستیم. سرعت عمل یکی از عوامل کلیدی این بازی است. در حین جاخالی دادن باید «توپ‌های قتل» را به طرف حریفان خود پرتاب کنید و آنها را شکست دهید. در حالی که از موسیقی الکترونیک و مهیج این بازی لذت می‌برید به شخصی‌سازی ربات‌های خود نیز بپردازید.

در ادامه می‌توانید فهرست ویژگی‌های بازی JackHammer را مشاهده کنید:

  • بازی چند نفره سرعتی که شما را به میدان نبرد دعوت می‌کند
  • زره‌ ربات‌های شما به طور کامل قابل شخصی‌سازی است و به شما اجازه می‌دهد مبارز خود را برای نبرد آماده کنید
  • به واسطه جاخالی دادن، پریدن و منفجر کردن به مسابقات رتبه‌بندی آنلاین ملحق شوید و مهارت‌های خود را به دنیا نشان دهید
  • مهارت‌های خود را در بخش پرتاب‌های تکنیکی افزایش دهید
  • توسعه یافته به واسطه‌ی موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4
  • موسیقی الکترونیک که حس هیجان را در نبرد‌ها زنده می‌کند

پس از معرفی این بازی تام، از توسعه‌دهندگان حاضر در استودیو میشن کنترل، در مورد پروژه خود نوشت:

بازی JackHammer پروژه‌ای است که در خود مهارت‌های زیادی را جای داده است. عرضه این بازی برای پی‌سی برای ما بسیار هیجان‌انگیز است تا بتوانیم بازیکنان ماهر را به این بازی دعوت کنیم و یک تجربه ویژه را برای آنها به ارمغان آوریم.

به مناسبت معرفی این بازی سازندگان تریلری را به همراه تعدادی عکس از این بازی منتشر کردند که در انتهای مطلب می‌توانید آنها را مشاهده کنید و از موسیقی مهیج آن لذت ببرید. بازی JackHammer قرار است از طریق پلتفرم‌های استیم، گرین من گیمینگ و هامبل برای پی‌سی منتشر شود. همچنین نسخه «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) این بازی نیز در انتهای سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. هنوز سازندگان تاریخ انتشار نسخه رسمی این بازی را مشخص نکرده‌اند.

| |

jackhammer


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده