نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

حضور شخصیت پانیشر در سریال The Defenders تایید شد

سرانجام شبکه نتفلیکس و مارول با انتشار تیزری از سریال The Defenders، حضور شخصیت پانیشر را در این سریال رسما تایید و اعلام کردند.

سرانجام پس از هفته‌ها و ماه‌ها انتشار شایعه‌های متعدد، مارول و شبکه نت فلیکس حضور شخصیت پانیشر با بازی جان برنتال را در سریال مورد انتظار دیفندرز (The Defenders) رسما تایید کردند. او قرار است در این سریال به دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست، چهار ابرقهرمان اصلی سریال کمک کند تا با شخصیت شرور و منفی الکساندرا با بازی سیگورنی ویور مقابله و مبارزه کنند. نت‌فلیکس این خبر را با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه رسما تایید و اعلام کرد. این تریلر توسط بخش کره‌ای نت‌فلیکس منتشر و بیشتر از تصاویر سریال‌های مستقل این چهار شخصیت برای ساخت این تریلر استفاده شده است.

در این تیزر تریلر، داستان و اتفاقات سریال The Defenders را از زبان استن لی، اسطوره دنیای مارول و کامیک می‌شنویم و موسیقی‌ای که برای معرفی فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و دنباله بدون عنوان این فیلم استفاده شده بود، روی این تریلر کوتاه استفاده شده است. علاوه بر لی، تمرکز این تریلر روی چهار شخصیت اصلی این سریال است و تنها برای لحظاتی کوتاه در پایان تریلر شاهد حضور شخصیت پانیشر هستیم. انتظار می‌رود دومین تریلر سریال The Defenders در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر شود و احتمالا شاهد حضور پررنگ‌تر شخصیت پانیشر خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

چارلی کاکس در نقش دردویل، فین جونز در نقش آیرون فیست، مایک کولتر در نقش لوک کیج، کریستین ریتر در نقش جسیکا جونز، سیمون میسیک در نقش میستی نایت، الدن هنسون در نقش فاگی نلسون، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، اسکات گلن در نقش استیک، کری-ان ماس در نقش جری هوگارت، اکا داروایل در نقش مالکوم دوکاس، ریچل تیلور در نقش تریش واکر و روزاریو داوسون در نقش کلیر تمپل، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Defenders حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فروردین امسال، مارول و نت‌فلیکس با انتشار ویدیویی کوتاه، تاریخ انتشار فصل اول سریال The Defenders را رسما تایید و اعلام کردند. این سریال قرار است در تاریخ ۱۸ آگوست امسال (۲۷ مرداد) از این شبکه منتشر شود. برنتال در سریال The Punisher نیز حضور خواهد داشت که انتظار می‌رود اولین تریلر و تاریخ رسمی انتشار آن در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال منتشر شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده