نویسنده: محمود محرابی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

بخش Creators Collection به صورت آزمایشی به فروشگاه ایکس باکس وان اضافه شد

Creators Collection بخش جدیدی از فروشگاه ایکس باکس است که توسعه‌دهندگان می‌توانند بازی خود را در آن منتشر کنند.

Xbox Live Creators Collection که بخش جدیدی از فروشگاه مایکروسافت برای ایکس باکس وان است، به صورت بتا و برای برخی از کاربران ویندوز اینسایدر عرضه شد. همان‌طور که مایکروسافت در GDC 2017 اعلام کرد، این بخش جدید از فروشگاه، بازی‌هایی را که توسط Creators Program ساخته شده باشند نشان می‌دهد و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که بازی خود را به صورت سریع منتشر کنند. Creators Program به توسعه‌دهندگان و هرکسی که علاقه‌مند به ساختن بازی باشد، امکان می‌دهد که با استفاده از ایکس‌باکس وان خود به بازیسازی بپردازد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه به وبسایت ایکس‌باکس سر بزنید. 

اگر عضوی از ویندوز اینسایدر باشید هم‌اکنون می‌توانید این ویژگی را آزمایش کنید. در حال حاضر، در این قسمت از فروشگاه مایکروسافت ۶ بازی وجود دارد که برخی از آن‌ها به صورت مجانی منتشر شده‌اند. اعضای ویندوز اینسایدر از طریق این لینک می‌توانند نظرات خود را درباره‌ی این بخش جدید بیان کنند.

هنوز از تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی برای تمامی دارندگان ایکس‌باکس وان و بازی‌هایی که در این قسمت از فروشگاه مایکروسافت قرار خواهند گرفت، خبری اعلام نشده است. همان‌طور که در اخبار زومجی خواندید، چند روز پیش آپدیت جدیدی برای Xbox One با محوریت سفارشی‌سازی حساب کاربری منتشر شد. برای جزئیات بیشتر در مورد این آپدیت می‌توانید به لینک خبر بروید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده