نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۵

تصاویر جدیدی از فیلم Mission Impossible 6 منتشر شد

کمپانی پارامونت پیکچرز اخیرا تصاویر جدیدی از فیلم ماموریت غیرممکن ۶ (Mission Impossible 6) منتشر کرده است.

از فروردین امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 در شهر پاریس آغاز و تصاویری نیز از محل فیلمبرداری این فیلم منتشر شده است. پس از آن فیلمبرداری این فیلم به کشور نیوزیلند منتقل شد و مدتی پیش نیز پارامونت از به پایان رسیدن فیلمبرداری این فیلم در این کشور خبر داد و تصویری نیز در این رابطه منتشر کرد. حال چند هفته‌ای می‌شود که فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 در لندن آغاز شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون ماموریت غیرممکن: ملت سرکش (Mission: Impossible Rogue Nation) و جک ریچر (Jack Reacher)، خواهد بود. 

مک‌کوری اخیرا تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است. این تصاویر از محل فیلمبرداری این فیلم در کشور نیوزیلند گرفته و منتشر شده است و در آن زمان فیلمبرداری این فیلم هنوز به شهر لندن منتقل نشده بود. او جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است، اما در این تصاویر شاهد حضور تام کروز، هنری کویل، الک بالدوین و آنجلا باست هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Mission Impossible 6

Mission Impossible 6

تام کروز که پیش از این پنج بار نقش ایتن هانت را در مجموعه ماموریت غیرممکن (Mission Impossible) بازی کرده بود، برای ایفای نقش دوباره این شخصیت در فیلم Mission Impossible 6 بازخواهد گشت. الک بالدوین نیز برای ایفای نقش دوباره آلن هانلی در این فیلم حضور دارد. او پیش از این تنها در فیلم Mission: Impossible Rogue Nation نقش هانلی را بازی کرده بود. علاوه بر کروز و بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت و آنجلا باست، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible 6 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

فیلم Mission Impossible 6 قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده برود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده