نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Major Gun 2

اگر به بازی‌های شوتر ریلی علاقه دارید، Major Gun 2 یک بازی اندروید و آیفون عالی برای شما خواهد بود.

بازی‌های شوتر ریلی به سری بازی‌های شوتر اول‌شخصی گفته می‌شود که در آن‌ها حرکت کردن در محیط برعهده گیمر نیست و بازی به صورت خودکار وی را به قسمت‌های مختلف محیط می‌برد و گیمر تنها باید با نشانه‌گیری درست، دشمنانی را که سر راهش قرار می‌گیرند، هدف قرار داده و از بین ببرد. در گذشته روی پی‌سی یا کنسول‌ها بازی‌های زیادی در این سبک عرضه می‌شدند و شاید خیلی‌ها این سبک را با بازی‌هایی چون Virtua Cop بشناسند که مخصوصا بازی کردن آن به شکل دونفره لذت عجیبی داشت! حال در این مقاله معرفی بازی موبایل، تصمیم گرفتیم سراغ بازی اندروید و آیفونی در این سبک برویم. نام این بازی Major Gun 2 است و می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های اندروید و آیفون در سبک شوتر دانست. 

در سبک مشابه، پیش از این معرفی بازی Overkill 3 را در زومجی خوانده‌اید اما مساله‌ای که Major Gun 2 را به یک بازی جذاب‌تر تبدیل می‌کند، تنوع عالی بازی در تمامی زمینه‌ها است. این تنوع از سلاح‌ها و محیط‌ها گرفته تا انواع و اقسام ماموریت‌ها دیده می‌شود و باعث شده Major Gun 2 به بازی‌ای تبدیل شود که می‌تواند تا مدت‌ها گیمر را سرگرم کند. در بازی شاهد انواع و اقسام ماموریت‌ها از مراحل اصلی گرفته تا مراحل اسنایپر و همچنین چالش‌ها هستیم. حتی اگر این مراحل بخش تک‌نفره هم برای شما کافی نیست، بازی بخش چندنفره نیز دارد که در آن می‌توانید با گیمر‌های دیگر در سراسر دنیا رقابت کنید. 

Major Gun 2 بازی اندروید

در هر منطقه از بازی، یک باس وجود دارد که کشتن وی کلید راهیابی به منطقه بعدی بازی است

در طول مراحل بازی Major Gun 2، هدف اصلی شما از بین بردن تعداد خاصی از دشمنان است و البته گاهی هم ماموریت‌هایی جانبی را باید انجام دهید. برای مثال در یکی از مراحل اسنایپر بازی، باید از یک فرد مراقبت کنید تا سلامت به مقصدش برسد و برای این منظور باید دشمنانی را که سر راه وی قرار دارند، با استفاده از اسلحه تک‌تیرانداز هدف قرار دهید. یا در مرحله‌ای دیگر از مراحل اصلی بازی، باید ضمن کشتن تعداد خاصی از دشمن، مواظب گروگان‌هایی که در حال فرار هستند هم باشید و آن‌ها را هدف قرار ندهید. در کل مراحل بازی تنوع خوبی دارند و یک ویژگی جالب بازی هم این است که به‌تان اجازه می‌دهد نوع مرحله را خودتان انتخاب کنید و این باعث شده که مثلا اگر از مراحل اصلی خسته شدید، سراغ مراحل اسنایپر یا چالشی بروید و بازی در این مورد شما را محدود نمی‌کند. 

با تمام کردن مرحله‌ها یا انجام یک سری چالش‌های روزانه، به شما سکه طلا تعلق می‌گیرد و با این سکه‌ها قادر هستید سلاح‌تان را ارتقا دهید. این قضیه در بازی امری بسیار ضروری است و در صورتی که پیش از شروع مرحله‌ای سلاح شما به حد کافی قوی نباشد، بازی به‌تان هشدار می‌دهد که بهتر است سلاح را ارتقا بدهید. البته اجباری برای این کار نیست و اگر به دنبال چالش سختی هستید، می‌توانید ریسک کرده و وارد مرحله شوید. 

بازی Major Gun 2 یک بازی موبایل رایگان است و مانند اکثر بازی‌های رایگان، از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند. همین امر باعث شده تا برای به دست آوردن سلاح‌های بهتر و جذاب‌تر، مجبور به استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای شوید. همان‌طور که اشاره کردیم سلاح‌های بازی تنوع خیلی بالایی داشته و در دسته‌های مختلفی مثل اسنایپر‌ها، مسلسل‌ها، شات‌گان‌ها و موارد دیگر دسته‌بندی شده‌اند. با این حال معمولا تنها یک یا دو سلاح اول هر دسته را می‌توان با استفاده از سکه‌های طلا خرید و باقی اسلحه‌ها، نیاز به نوع دیگری از منابع دارند که در بازی بسیار کمیاب است و برای به‌دست آوردن آن، باید از خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده کنید. پس بازی دو راه پیش‌روی شما قرار می‌دهد؛ یا اینکه به همان سلاح‌های اولیه هر دسته راضی شوید و آن‌ها را ارتقا دهید یا اینکه با خرید‌های درون برنامه‌ای، اسلحه‌های بهتری خریداری کنید. 

Major Gun 2 بازی اندروید

تا به اینجا به حد کافی در مورد گیم‌پلی و روند بازی توضیح داده‌ایم و بد نیست اشاره کنیم که Major Gun 2 از حیث گرافیکی و صوتی نیز در سطح مطلوبی قرار دارد. گرافیک بازی تا حدودی حالتی سل‌شید مانند دارد و برای یک بازی موبایل که نیاز به دیتای اضافی هم ندارد، زیبا است. محیط‌ها، دشمنان و حتی سلاح‌ها همگی طراحی خوبی داشته و تنوع خوبی را نیز در آن‌ها شاهد هستیم. از طرف دیگر در طول نبرد‌های بازی، موسیقی‌ای با ریتم تند و هیجان‌انگیز پخش می‌شود و همین باعث شده تا جذابیت بازی بیش از پیش شود. 

در کل اگر به بازی‌های شوتر و مخصوصا بازی‌های شوتر ریلی علاقه دارید، Major Gun 2 یکی از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید آن را تجربه کنید.

دانلود بازی Major Gun 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده