نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

نسخه بتا بازی PES 2018 در دسترس قرار گرفت

کمپانی کونامی نسخه بتای بخش چندنفره بازی PES 2018 را منتشر کرد که به مدت ۱۰ روز در دسترس خواهد بود. 

در جدید‌ترین اخبار بازی، کونامی، سازنده و ناشر بازی PES 2018، نسخه بتای حالت چندنفره این بازی شبیه‌ساز فوتبال را منتشر کرد. این بتا از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز به وقت ایران آغاز شده و تا ساعت ۸:۳۰ صبح ۸ مرداد در دسترس خواهد بود. این نسخه بتا برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده و کاربران PS4 برای تجربه آن نیازی به اشتراک پلی‌استیشن پلاس نخواهند داشت، اما کاربران ایکس‌باکس وان حتما باید مشترک ایکس‌باکس لایو گلد باشند. 

در نسخه بتای پیش رو، می‌توانید از بین دو تیم ملی فرانسه و برزیل یکی را انتخاب کنید. در این نسخه بتا فقط ورزشگاه Neu Sonne Arena در دسترس است و البته می‌توانید گزینه‌هایی مثل هوای معمولی یا بارانی و بازی در روز یا شب را تغییر دهید. 

آدام بهاتی، تهیه‌کننده بازی، اعلام کرده که نسخه بتای منتشر‌شده یک محصول تبلیغاتی برای معرفی بازی نیست و صرفا به منظور آزمایش کردن سرور‌های بازی منتشر شده است. وی همچنین اعلام کرد که مانند نسخه‌های قبلی این سری، با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی Pro Evolution Soccer 2018 یک نسخه دمو نیز از آن عرضه خواهد شد. 

جدیدترین نسخه از شبیه ساز فوتبال کونامی قرار است در تاریخ ۲۳ شهریور برای ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شود و برخلاف سال‌های گذشته، نسخه پی‌سی آن کیفیتی مانند نسخه کنسول‌های نسل هشتم خواهد داشت. شما می‌توانید تریلری از این بازی را در زومجی تماشا کنید. 


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده