نویسنده: محمود محرابی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

قیمت کنسول‌های کلاسیک سگا و آتاری مشخص شد

بالاخره اطلاعات بیشتری در مورد کنسول‌های کلاسیک آتاری و سگا به همراه قیمت آن‌ها مشخص شد

اگر از طرفداران بازی‌های قدیمی و کلاسیک هستید کنسول مینی SNES از شرکت نینتندو تنها انتخابتان نخواهد بود، چون نسخه‌ی کلاسیک سگا و آتاری هم در پاییز امسال عرضه خواهند شد. کمپانی ات‌گیمز بالاخره قیمت این دو دستگاه را که ماه آینده پیش فروش خواهند شد اعلام کرد. 

همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، Sega Genesis Flashback به همراه منتخبی از ۸۵ بازی عرضه خواهد شد که برخی از این بازی‌ها عبارتند از: Mortal Kombat ،Shining Force و Phantasy Star. همچنین این کنسول درگاه کارتریج خود را حفظ کرده و در نتیجه بازیکنان می‌توانند با استفاده از کارتریج‌های قدیمی Genesis تقریباً تمام بازی‌ها را اجرا کنند. این کنسول همچنین دو درگاه برای دسته‌های سیمی خواهد داشت. ویژگی‌های جالبی که به این کنسول قدیمی اضافه شده، پشتیبانی از خروجی تصویر HDMI با کیفیت 720P و قابلیت ذخیره، متوقف کردن و بازگشت به عقب برای تمام بازی‌هاست. علاوه بر این‌ها دو دسته‌ی بدون سیم و با همان ظاهر و استایل قدیمی هم درون جعبه‌ی کنسول قرار گرفته است. طبق اعلام کمپانی ات‌گیمز Sega Genesis Flashback با قیمت ۸۰ دلار به فروش خواهد رسید.

sega genesis flashback

Atari Flashback 8 Gold هم با قیمت ۸۰ دلار به فروش خواهد رسید. البته این کنسول همراه با ۱۲۰ بازی عرضه خواهد شد. بازی‌هایی مثل Pitfall ،Space Invaders و Frogger در این کنسول قرار خواهند داشت. درست همانند کنسول سگا، Atari Flashback 8 Gold هم دارای دو درگاه برای دسته‌های سیم دار، پشتیبانی از خروجی تصویر HDMI با کیفیت 720P، قابلیت ذخیره، متوقف کردن و بازگشت به عقب خواهد بود و البته به همراه آن دو دسته‌ی بی‌سیم از نوع Atari 2600 وجود دارد. همچنین این کنسول از قابلیت Scanline Filtering هم پشتیبانی می‌کند. 

atari flashback 8 gold

البته کمپانی ات‌گیمز اعلام کرد که این دو کنسول گفته شده کامل‌ترین نسخه از کنسول‌های عرضه شده خواهند بود و نسخه‌های دیگری نیز وجود خواهند داشت که با قیمت ۶۰ دلار و در پاییز امسال عرضه می‌شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این نسخه‌ها می‌توانید به وبسایت ات‌گیمز سر بزنید.

همانطور که در اخبار گذشته خواندید، پیش فروش این دو کنسول از تاریخ ۶ مرداد و در خرده فروشی‌های بزرگ آغاز می‌شود. آتاری همچنین کنسول جدیدی با نام آتاری باکس هم عرضه خواهد کرد که علاوه بر اجرای بازی‌های قدیمی، امکان اجرای بازی‌های جدید را هم خواهد داشت. اطلاعات بیشتر در مورد این کنسول را در این خبر دنبال کنید. در ادامه شما را به دیدن تصاویری از این دو کنسول دعوت می‌کنیم:


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده