// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Kid Chameleon

بازی موبایل Kid Chameleon، یکی دیگر از بازی‌های کمپانی سگا است که توسط سیستم Sega Forever در اختیار مخاطبان قرار داده شده است.

یکی از دسته بازی‌های موبایل که طرفداران خاص خود را دارد، بازی‌های پیکسلی هستند. حال کمپانی سگا و به لطف سرویس Sega Forever، یکی از بهترین بازی‌های قدیمی خود روی سگا جنسیس را این بار با ظاهری بهتر برای گوشی‌های موبایل عرضه کرده است. بازی موبایل Kid Chameleon که برای اولین بار در سال ۱۹۹۲ عرضه شده بود، بار دیگر عرضه شده است تا مخاطبان قدیمی بتوانند تجربه‌ای جدید و متفاوت نسبت به گذشته را کسب کنند. بازی اندروید و آیفون Kid Chameleon سرگذشت پسرکی است که به واسطه‌ی ماسک‌های متفاوتی که به صورت می‌زند، قدرت‌های مختلفی را کسب کرده و باید با پلیدی مبارزه کند. در همین ابتدا بگویم که کنترل شخصیت و انجام کارهای مختلف نظیر پریدن یا سریع حرکت کردن، کمی آزار دهنده است و شاید تا استیج‌های ابتدایی نتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اما رفته رفته با پشت سر گذاشتن مراحل بازی، به این کنترلرها عادت خواهید کرد.

بازی موبایل Kid Chameleon

دنیای بازی موبایل Kid Chameleon، بیش از ۱۰۰ استیج مختلف را برای شما تدارک دیده که هر کدام از آن‌ها دنیایی متفاوت را برای شما به ارمغان می‌آورند. البته این نکته را بگویم که معمولا بعضی از استیج‌ها در یک منقطه رخ می‌دهند و دنباله‌ی یکدیگر هستند. مهم‌ترین مورد در دنیای Kid Chameleon، ماسک‌های شما است. بازی شامل ۹ ماسک متفاوت می‌شود که هر کدام از آن‌ها قدرت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال یکی از ماسک‌ها شما را به یک شخص قوی تبدیل می‌کند که از تعداد Lifeهای بیشتری نسبت به سایر ماسک‌ها یا حالت عادی خود برخوردار بوده و به عبارتی یک تانک محسوب می‌شوید. حال هر کدام از ماسک‌ها یک قابلیت ویژه نیز در اختیار دارند. اگر سامورایی باشید به واسطه‌ی شمشیر خود می‌توانید دشمنان را از پای درآورید یا اگر یک تانک باشید می‌توانید از موانع داخل بازی بالا بروید. جان یا همان Lifeهای شما نیز در بازی به دو بخش تقسیم شده است که شدیدا باید حواس‌تان به آن‌ها باشد.

یادتان نرود در زمان تعیین شده استیج‌ها را تمام کنید، در غیر اینصورت ناکام خواهید ماند

اولین بخش همان جان‌های عادی شما هستند که با تمام شدن آن‌ها خواهید مرد. دومین بخش به جان‌های کلی که معمولا سه عدد است مربوط می‌شود و اگر تمام شود مهم نیست در استیج چندم به سر می‌برید،  بازی شما را به نقطه‌ی آغازین بر می‌گرداند. حال اینجا است که سیستم ذخیره سازی بازی به کمک شما می‌آید. به واسطه‌ی ذخیره کردن فایل‌های خود، می‌توانید نفس راحتی بکشید و هر زمان که جان کلی شما به اتمام رسید، فایل‌های خود را بارگذاری کرده و از ادامه‌ی آن به بازی کردن بپردازید. دنیای پیکسلی بازی آفلاین اندروید و آیفون Chameleon سرشار از حال و هوای نوستالژی است که در بعضی مواقع شما را یاد آثاری همچون بازی Shovel Knight یا بازی Contra می‌اندازد! همچنین یادتان باشد که به مراحل به چشم یک چالش سخت نگاه کنید. استیج‌های اولیه بازی، به سادگی پشت سر گذاشته خواهند شد ولی وقتی به اواسط بازی می‌رسید، مراحل و دشمنان شدیدا شما را به چالش خواهند کشید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

درآخر با اینکه بازی موبایل Kid Chameleon یک بازی سرگرم کننده است و برای ساعاتی هم که شده می‌تواند شما را سرگرم نگه دارد ولی یک نکته‌ی آزار دهنده دارد و آن‌ نکته، تبلیغات داخل بازی است. برای مثال اگر می‌خواهید از اسلات‌های ذخیره سازی استفاده کنید، حتما باید آنلاین شده و به حساب گوگل خود متصل شوید. از این‌رو فایل‌های شما در سیستم ابری گوگل ذخیره خواهند شد. سپس باید یک ویدیو تبلیغاتی را مشاهده کنید تا اجازه‌ نهایی برای ذخیره سازی به شما داده شود. اما اگر هزینه کرده و مقداری پول خرج کنید، تمامی این مشکلات رفع خواهند شد!

دانلود بازی موبایل Kid Chameleon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده