نویسنده: علیرضا قاسمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

خالقان Game of Thrones سریال بعدی خود را معرفی کردند

خالقان Game of Thrones اعلام کرده‌اند که پس از پایان این سریال، در همکاری دوباره با HBO سریال دیگری با نام Confederate خواهند ساخت.

سریال Game of Thrones پس از اتمام فصل کنونی، یک فصل دیگر تولید خواهد شد؛ اما دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، خالقان این سریال، مجموعه‌ی بعدی خود را معرفی کرده‌اند. این دو قرار است با سریال Confederate (کنفدراسیون)، که یک برداشت دراماتیک از آینده‌ی آمریکا و متفاوت از وضعیت فعلی است، به شبکه‌ی HBO بازگردند. 

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بنیاف و وایس، زمانی که کار روی آخرین فصل Game of Thrones به اتمام برسد، ساخت سریال کنفدراسیون را آغار خواهند کرد. شبکه‌ی HBO خلاصه‌ای از این سریال را منتشر کرده است:

Confederate رویدادهایی را که منجر به سومین جنگ داخلی آمریکا شدند به نمایش خواهد کشید. این سریال، بخشی از تاریخ را روایت می‌کند که در آن، ایالت‌های جنوبی از اتحادیه کناره‌گیری و اقدام به تاسیس کشوری کرده‌اند که در آن برده‌داری قانونی مانده و به یک نهاد مدرن تبدیل می‌شود. 

داستان دارای شخصیت‌های گسترده‌ای از جمله مبارزان آزادی، شکارچیان برده، سیاستمداران، مخالفان برده‌داری، روزنامه‌نگاران، مدیران اتحادیه برده‌داری و خانواده‌های در بند بردگی، در دو سوی مرز میسون-دیکسون است.

بنیاف و وایس در بیانیه‌ای اعلام کردند که برای مدتی، نام Confederate را در اصل برای ساخت یک فیلم در نظر گرفته بودند:

ما درباره‌ی Confederate سال‌ها گفتگو کردیم و قصد داشتیم که یک فیلم سینمایی با این عنوان بسازیم. اما تجربه ما با گیم آف ترونز ما را متقاعد کرد که هیچ چیزی به اندازه‌ی HBO، زمینه‌ی بزرگ و بهتری برای داستان‌سرایی فراهم نمی‌کند. در این سریال، هیچ اژدها یا وایت واکری وجود نخواهد داشت، اما ما یک جهان می‌سازیم. 

بنیاف و وایس، نویسنده و شورانر تهیه‌کننده‌ی اجرایی و سرپرست نویسندگان سریال Confederate خواهند بود. تاریخ مشخصی برای این مجموعه تعیین نشده است. اما در حالی که فصل آخر سریال Game of Thrones هنوز به مرحله تولید نرسیده است، نباید حداقل برای چند سال آینده به انتظار این سریال نشست. همچنین، چندین اسپین‌آف از روی Game of Thrones در دستور کار است؛ هرچند بنیاف و وایس دخالت چندان زیادی در این محصولات نخواهند داشت. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده