// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳

فصل دوم Batman: The Telltale Series تایید شد

استودیوی‌ تل‌تیل گیمز تایید کرد که فصل جدید سری بازی بتمن با نام Batman: The Enemy Within به زودی عرضه می‌شود.

استودیو تل‌تیل گیمز فصل جدید بازی Batman: The Telltale Series را تایید و اعلام کرد که این مجموعه شامل پنج اپیزود خواهد بود. این فصل که با نام Batman: The Enemy Within شناخته می‌شود ماه بعد برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و موبایل عرضه خواهد شد.

با اینکه تل تیل گیمز تایید کرده که بازی Batman: The Enemy Within یک بازی مستقل و جداگانه خواهد بود، ولی شما می‌توانید تمام تصمیم‌هایی را که در فصل قبلی گرفته‌اید به این نسخه انتقال دهید. گرافیک فصل جدید بتمن شبیه‌ به یک کمیک بوک زنده خواهد بود و مانند بازی‌های قبلی Telltale Games می‌توانید روی کارها و انتخاب‌های بتمن تاثیر داشته باشید. همچنین حالت چندنفره‌ی بازی‌های تل‌تیل نیز به این نسخه بازمی‌گردد و بازیکنان موبایل می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. تل‌تیل در معرفی Batman: The Enemy Within گفته است:

ریدلر برای ایجاد آشوب در گاتهام برگشته و معما‌های ترسناکش حاکی از بحران بزرگ‌تری هستند. با برگشت یک مامور فدرال بی‌رحم و جوکر، بتمن باید متحد‌های خودش را هدایت کند؛ در حالی که بروس وین سعی در مخفی کردن هویتش دارد. به کدام یک از متحدان بتمن اعتماد می‌کنید و چقدر می‌گذارید بروس وین در تاریکی فرو برود؟

همان‌طور که قبلا نیز در اخبار بازی خواندید، تل‌تیل فصل جدیدی از بازی The Wolf Among Us را نیز تایید کرده است.

اولین اپیزود بتمن با نام Engima در ۱۷ مرداد عرضه خواهد شد. همچنین برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نسخه‌‌ای فیزیکی عرضه می‌شود که شامل اپیزود اول بازی Batman: The Telltale Series و کدی برای دانلود اپیزودهای بعدی می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده