نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

انتشار اولین تصویر حضور دونالد گلاور در فیلم Han Solo

ران هاوارد اولین تصویر شخصیت لاندو کالریسیان جوان با بازی دونالد گلاور، در فیلم هان سولو (Han Solo) را منتشر کرد.

مدتی پیش، ران هاوارد، کارگردان فیلم Han Solo تصویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار منتشر کرد که در آن شخصیت چویی حضور داشت. حال او تصویر دیگری را از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Han Solo در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است. در این تصویر، ران هاوارد دیده می‌شود که در حال بررسی صحنه فیلمبرداری شده این فیلم است، اما اگر به تصویر یکی از دو مانیتور توجه کنید، متوجه حضور دونالد گلاور نیز در این تصویر خواهید شد که در سر صحنه فیلمبرداری حضور دارد. او نقش لاندو کالریسیان جوان را در فیلم Han Solo بر عهده دارد. با وجود اینکه این تصویر، تصویر واضحی نیست و مشخص نیست که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، اما اولین نگاه از شخصیت لاندو در این فیلم را به ما ارائه می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Han Solo Donald Glover

Han Solo Donald Glover

علاوه بر این، هاوارد تصویر دیگری را در توییتر شخصی خود منتشر کرده است که در این تصویر مشخص می‌شود که لاندو کالریسیان جوان با بازی دونالد گلاور، سوار بر سفینه میلینیوم فالکون است و به نظر می‌رسد که خلبانی این سفینه معروف دنیای جنگ ستارگان را بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Han Solo Donald Glover

لاندو و هان سولو دوستان صمیمی در سه گانه اصلی جنگ ستارگان (Star Wars) بودند که به علت اتفاق یا اتفاقاتی که در گذشته اتفاق افتاده بود، لاندو با هان سولو دچار اختلاف شدیدی شده بود. با این حال، لاندو مدیریت شهر کلاد را در این فیلم‌ها در دست داشت و در نهایت به امپراطوری خیانت و به هان و دوستانش کمک کرد. انتظار می‌رود در فیلم Han Solo نحوه آشنایی و دوستی این دو شخصیت را مشاهده کنیم و حتی دلیل اتفاقی که باعث جدایی این دو شخصیت محبوب شده است نیز در این فیلم مشاهده کنیم. بیلی دی ویلیامز و هریسون فورد ایفاگر نقش این دو شخصیت محبوب در سه گانه اصلی جنگ ستارگان بودند.

بنابراین، مشاهده منشا دوستی لاندو کالریسیان و هان سولو در فیلم Han Solo می‌تواند بسیار جالب و دیدنی باشد. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، مایکل کی ویلیامز، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. ماه گذشته، کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است. هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است، اما یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است

فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده