// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

کمپانی یوبی سافت از بازی های بزرگ خود در سال جاری می گوید

کمپانی یوبی‌سافت در کنفرانس مالی خود به صحبت در رابطه با بازی‌های The Crew 2  ،Skull and Bones و Far Cry 5 پرداخته است.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، روز گذشته کنفرانس تلفنی مالی کمپانی یوبیسافت انجام شد و این کمپانی گزارش عملکرد مالی خود را با سرما‌یه‌گذاران و تحلیل‌گران در میان گذاشت. در جریان این کنفرانس تلفنی ایو گیلمو و آلن مارتینز، به تر‌تیب مدیر عامل و مدیر امور مالی کمپانی یوبی‌سافت از انتظارات کمپانی مذکور در رابطه با بازی Far Cry 5 و دستاورد‌های دو بازی مورد‌انتظار یعنی بازی The Crew 2 و بازی Skull and Bones گفته‌اند.

در ابتدای امر ایو گیلمو اعلام می‌کند که تعداد بازیکنان ثبت‌نام کرده برای تجربه نسخه بتای بازی The Crew 2 بیش از تمامی بازی‌های کمپانی یوبی‌سافت بوده و این استقبال «بسیار امیدوار‌کننده» است. آلن مارتینز در رابطه با انتظارات کمپانی یوبی‌سافت توضیح می‌دهد که کمپانی مذکور انتظار دارد این بازی عملکردی بهتری نسبت به بازی Steep داشته باشد. همچنین این کمپانی پیش‌بینی می‌کند که علاقه‌مندان به نسخه اول سری The Crew (این بازی دارای ۱۲ میلیون بازیکن ثبت شده است) اقدام به تجربه بازی The Crew 2 کنند.

ایو گیلمو واکنش بازیکنان نسبت به بازی Skull and Bones در نمایشگاه E3 2017 را «بسیار مثبت» ارزیابی کرده و در بخش دستاورد‌های این بازی به ثبت رکورد جدیدی در زمینه تعداد بازیکنان ثبت‌نام کرده برای تجربه نسخه بتای یک IP جدید اشاره می‌کند. در ادامه آلن مارتیز به سراغ بازی Far Cry 5 رفته و از آن به عنوان دو‌مین بازی بزرگ کمپانی یوبی‌‌سافت در سال جاری در کنار بازی Assassin’s Creed Origins یاد می‌کند. این بازی «پتانسیل بسیار بالاتری» برای جذب مخاطبین نسبت به بازی پیشین سری Far Cry یعنی بازی Far Cry Primal که در سه‌ماهه چهارم سال مالی گذشته منتشر شد، دارد. آلن مارتینز اعتقاد دارد که احتمالا عملکرد این بازی در حد و اندازه یا حتی بهتر از بازی Ghost Recon: Wildlands خواهد بود. پس از وی، ایو گیلمو اضافه می‌کند که بازی Far Cry 5 مشابه بازی‌های Far Cry 3 و Far Cry 4 عمل خواهد کرد.

بازی Far Cry 5 در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (۸ اسفند ۱۳۹۶) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. برای آشنایی با این بازی که مدتی پیش مدت زمان آن اعلام شد، می‌توانید تریلر معرفی همراهان بازیکن، ویدیو گیم‌پلی با حضور شخصیت نیک رای و تریلر سینمایی و گیم‌پلی به نمایش در آمده در نمایشگاه E3 را مشاهده کنید.

اوایل سال ۲۰۱۸ بازه زمانی در نظر گرفته شده برای عرضه بازی The Crew 2 روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم کمپانی‌های سونی و مایکروسافت است. این بازی در اردیبهشت ماه رسما تایید و در نمایشگاه E3 2017 تریلر آن منتشر شد.

بازی Skull and Bones برای اولین بار در جریان کنفرانس کمپانی یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2017 معرفی و اعلام شد که این بازی دارای بخش داستانی خواهد بود. این بازی در فصل پاییز ۲۰۱۸ در دسترس دارندگان پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده