// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

بازی های هفته چهارم تیر 1396 برای اندروید

در هفته چهارم تیرماه به همراه مارتی، سگی وفادار به دنبال گنجینه می‌رویم و در بازی Raider Legned، نقش‌آفرینی زیبایی را تجربه می‌کنیم.

هفته چهارم تیرماه در زومجی به معرفی بازی‌هایی در سبک‌های مختلف از نقش‌آفرینی گرفته تا ورزشی پرداختیم و بازی‌های متفاوتی را در زومجی معرفی کردیم. یکی از این بازی‌ها Virtua Tennis Challenge بود که به لطف خدمات Sega Forever این‌بار به صورت رایگان برای اندروید و iOS عرضه شد. اپل نیز در هفته گذشته بازی اندروید و آیفون illi را به عنوان نرم‌افزار رایگان هفته انتخاب کرد که در آن با موجودی دوست‌داشتنی سعی می‌کنیم تا با پرش از روی پلتفرم‌ها به مقصد نهایی برسیم. در صورتی که بازی‌‌های پایین نظر شما را جلب نکرد می‌توانید با ورود به بخش بازی موبایل زومجی فهرست کاملی از معرفی‌ها را به همراه لینک دانلود مشاهده کنید. زومجی همچنین بهترین بازی های اندروید را در دو مقاله رایگان و پولی به صورت ماهیانه معرفی می‌کند. علاوه بر این بهترین بازی های اندروید هفته نیز در زومجی به صورت هفتگی معرفی می‌شوند. با کلیک روی تصاویر می‌توانید تصویر بزرگتری از گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید.

بازی Bomber Friends

Bomber Friends

زمانی که تنها دوست شما بمب‌هایی انفجاری می‌شود، طبیعی است که با یک بازی خلاقانه روبه‌رو خواهید بود. در بازی دوبعدی Bomber Firends می‌توانید وارد دو حالت تک نفره و چندنفره شوید. در حالت تکنفره تنها وظیفه‌تان ترکاندن جعبه‌های مختلف است تا در نهایت کلید راه خروج را پیدا کنید. در مسیر رسیدن به کلید‌ها اما، دشمنانی نیز حضور دارند که باید یا از دست آنها فرار کنید، یا با قرار دادن بمب آنها را از بین ببرید. بخش چندنفره Bomber Firends که از سه حالت Classic ،Reversi و Team Battle پشتیبانی می‌کند اعتیادآور ترین بخش این بازی است. در نبرد کلاسیک باید برای زنده ماندن تا آخر تلاش کنید، حالت Reversi اما بازیکنان را برای اشغال مناطق مختلف نقشه ترغیب می‌کند و در نهایت حالت تیم بتل، بخش دو به دو Bomber Friends است که در آن باید به رقابتی جدی با یکدیگر بروید. بازی بمبر فرندز اعتیادآور و جذاب است و اگر نبردی رقابتی می‌خواهید حتما این بازی را تجربه کنید.

دانلود بازی Bomber Friends

بازی illi

illi

با موجودی عجیب و غریب به سفری روی پلتفرم‌ها بروید تا با برداشتن کریستال‌های نورانی راه را برای رسیدن به پلتفرمی دیگر باز کنید. در این بازی باید با ایلی، وارد ۶۰ مرحله متنوع شوید تا با پرش از روی پلتفرم‌ها، سعی کنید تا به موانعی که باعث مرگ ایلی می‌شود برخورد نکنید. مراحل در مجموع بیش از ۱۷۰ ماموریت متنوع برای انجام دادن دارند و باید برای تمام کردن هر کدام کمی استراتژی داشته باشید. پازل‌های illi به خوبی می‌تواند سلول‌های خاکستری ذهن را به فعالیت وا دارد و به ویژه در مراحل بالاتر با موانع خیلی مشکلی روبه‌رو می‌شوید. طراحی مراحل و رنگ‌های به کار رفته در هر مرحله نیز دیگر ویژگی بازی illi است که باعث شده مراحل بازی به یکدیگر شباهت نداشته باشند.

دانلود بازی موبایل illi

بازی Diggy Dog

My Diggy Dog

مردی سالخوره‌ و رویاهایی که بخش بزرگی از آنها به واقعیت تبدیل نشده است. اما اگر این پیرمرد یک سگ وفادار داشته باشد چه؟ بازی My Diggy Dog داستان مارتی، سگی کنجکاو است که می‌خواهد رویاهای دیرینه صاحبش را برآورده کند. در جریان بازی باید با کندن زمین به ناشناخته‌ها دست پیدا کنید و با یافتن آیتم‌های به درد بخور، آنها را برای کسب پول بیشتر بفروشید. مارتی البته نیاز به مراقب دارد و باید همواره نیم نگاهی را به وضعیت سلامت او داشته باشید. به عنوان مثال، در صورتی که ابتدای بازی زمین را بیش از اندازه بکنید و به اعماق زمین فرو بروید، مارتی ترسیده و از سطح سلامتش کم می‌شود. علاوه بر این، باید به او غذا بدهید تا خدایی نکرده در اثر گرسنگی کارش به بیمارستان نکشد. بازی My Diggy Dog نکات ریز و درشت زیادی دارد که به مرور باید آنها را کشف کنید. شما می‌توانید با جمع کردن سکه، قدرت‌های مارتی و همچنین جایگاه کیف او را برای برداشتن آیتم‌های زیرخاکی بیشتر ارتقا دهید و در نتیجه زمان بیشتری را در زیر زمین به مبارزه با حیوانات موذی و گشت و گذار بپردازید. بازی My Diggy Dog محصولی رایگاه و خوش‌ساخت است که تجربه‌ آن خالی از لطف نخواهد بود.

دانلود بازی My Diggy Dog

بازی Raider Legend

Raider Legend

اگر به بازی‌های نقش‌آفرینی مثل دیابلو علاقه دارید شاید بد نباشد بازی Raider Legend را تجربه کنید. مانند بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی، در بازی Raider Legend می‌توانید با انتخاب کلاس مورد نظر خود به نبرد دشمنانی از چندین نژاد بروید. هر کلاس در نوع خود منحصر به فرد است و از نظر توانایی و طراحی ظاهر با دیگری متفاوت است. بازی جهانی عظیم و پر جزئیاتی دارد و هرآنچه را که از یک بازی نقش‌آفرینی انتظار داریم، به ما می‌دهد. شما همچنین می‌توانید در این بازی MMORPG به نبرد با سایر بازیکنان بروید و در نبردهای PVP شرکت کنید. هرچند Raider Legend به صورت رایگان برای اندروید و آیفون عرضه شده، اما سازندگان ادعا کرده‌اند که با متعادل کردن قدرت‌ها شرایط را برای برابری بازیکنان مهیا کرده‌اند و بدون خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌توانید در این بازی پیشروی کنید. این بازی همچنین از ویژگی Auto-Play یا بازی خودکار پشتیبانی می‌کند و با فعال کردن آن، قهرمان داستان به انجام بازی می‌پردازد.

دانلود بازی Raider Legend

بازی Virtua Tennis Challenge

Virtua Tennis Challenge

بعد نزدیک به پنج سال از زمان عرضه بازی Virtua Tennis Challenge برای اندروید و آیفون، سگا در نهایت به لطف خدمات Sega Forever دستی به این بازی کشیده و با بهبود برخی ویژگی‌های آن، باری دیگر بازی Virtua Tennis Challenge را برای اندروید و آیفون منتشر کرد. البته این بازی دیگر مثل گذشته پولی نیست و بدون پرداخت هزینه می‌توانید به تجربه آن بپردازید. Virtua Tennis Challenge حالت‌های مختلفی را از جمله امکان بازی به صورت لوکال و همچنین رقابت در تورنمنت‌ها دارد که حضور در هر یک از آنها نیازمند پرداخت هزینه‌هایی با پول بازی است. بازیکنان با ورود به تورونمنت می‌توانند برای تبدیل شدن به مرد شماره یک تنیس به رقابت با تنیس‌بازان دیگر بروند. متاسفانه کنترلر پیش‌فرض بازی ناکارآمد و اعصاب خورد کن است و باید با ورود به بخش تنظیمات کنترلر مجازی را برای انجام راحت‌تر بازی فعال کنید.

دانلود بازی Virtua Tennis Challenge


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده