نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: تیم های راه یافته به مرحله گروهی مشخص شدند

با پایان یافتن مرحله‌ی مقدماتی مسابقات The International 7، تیم‌های راه یافته به مرحله گروهی مشخص شدند.

مرحله‌ی مقدماتی تورنمنت The International 7 بازی Dota 2 از تاریخ پنجم تا هشتم تیرماه برگزار شد و به این ترتیب ۱۸ تیم به مرحله‌ی گروهی مسابقات راه یافتند که از میان آنها دو تیم در مرحله‌ی گروهی حذف می‌شوند و مابقی در مرحله‌ی اصلی مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در این مطلب نتایج حاصل از مرحله‌ی مقدماتی مسابقات را به تفکیک هر منطقه مورد بررسی قرار می‌دهیم. با زومجی همراه باشید.

منطقه‌ی آسیای شرقی

۳ سهمیه برای شرکت در مرحله‌ی گروهی مسابقات

ِDota 2

نحوه‌ی برگزاری مسابقات مرحله‌ی مقدماتی در این منطقه: در روزهای اول و دوم مسابقات، تمامی تیم‌ها در یک بازی به مصاف هم می‌روند و بر اساس برد‌های هر راند در یکی از جایگاه‌های اول تا دهم قرار می‌گیرند. تیم قرار گرفته در جایگاه نخست، به عنوان سرگروه به مرحله‌ی گروهی صعود می‌کند و پنج تیم انتهای جدول از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف می‌شوند. در روز سوم، تیم‌های موجود در رده‌های دوم تا پنجم به مصاف هم خواهند رفت و برندگان آنها در روز چهارم برای کسب سهمیه‌ی مرحله‌ی گروهی در براکت بالایی با هم رقابت می‌کنند. تیم‌های بازنده روز سوم به براکت پایینی منتقل می‌شوند و برنده‌ی آنها برای کسب سهمیه‌ی شرکت در مرحله‌ی گروهی با تیم بازنده‌ی روز چهارم به مصاف یکدیگر می‌روند.

در روز اول و دوم مسابقات مرحله‌ی مقدماتی در منطقه‌ی آسیای شرقی، ۱۰ تیم در قالب یک بازی به مصاف هم رفتند که تیم TNC Pro Team توانست در ۹ بازی ۸ پیروزی را به‌دست بیاورد و به عنوان سرگروه این منطقه به مرحله‌ی بعدی صعود کند. پنج تیم Faceless ،Geek Fam ،HappyFeet ،Moogle و Skate به دلیل کسب نتایج ضعیف و قرار گرفتن در جایگاه‌های ششم تا دهم از این مسابقات حذف شدند و چهار تیم قرار گرفته در جایگاه دوم تا پنجم، جواز حضور در روز سوم مرحله‌ی مقدماتی را به‌دست آوردند.

در روز سوم مرحله‌ی مقدماتی، چهار تیم Fnatic ،Execration ،Mineski و Clutch Gamers حضور داشتند که تیم Fnatic با کسب برد ۰-۲ مقابل تیم Execration از یک سو و تیم Clutch Gamers با پیروزی ۰-۲ مقابل Mineski از سوی دیگر، به روز چهارم و فینال مرحله‌ی مقدماتی راه یافتند. در این روز دو تیم بازنده یعنی Execration و Mineski نیز به مصاف هم رفتند که نتیجه‌ی ۱-۲ باعث حذف تیم Mineski از مسابقات شد و تیم Execration نیز جواز حضور در روز چهارم را کسب کرد.

Dota 2

در روز چهارم نیز دو تیم Fnatic و Clutch Gamers در یک دیدار جذاب با هم به رقابت پرداختند و نهایتا تیم Fnatic با کسب دو پیروزی در دو بازی خود به مرحله‌ی گروهی راه یافت. تیم بازنده‌ی این دیدار نیز به براکت پایینی منتقل شد و مقابل تیم Execration نیز نتوانست نتیجه‌ی خوبی کسب کند. به این ترتیب تیم Execration با برد ۱-۲ مقابل تیم Clutch Gamers دومین فینالیست این منطقه به مرحله‌ی گروهی بود.

منطقه‌ی چین

۳ سهمیه برای شرکت در مرحله‌ی گروهی مسابقات

Dota 2

نحوه‌ی برگزاری مسابقات مرحله‌ی مقدماتی در این منطقه: فرمت برگزاری مسابقات در منطقه‌ی چین هیچ تفاوتی با منطقه‌ی آسیای شرقی ندارد و شاهد صعود سه تیم از میان ۱۰ تیم موجود به مرحله‌ی گروهی هستیم.

در دو روز نخست مرحله‌ی مقدماتی، تیم iG Vitality توانست با کسب ۷ پیروزی و ۲ شکست به عنوان سرگروه منطقه‌ی چین به مرحله‌ی گروهی صعود کند. پنج تیم آخر جدول به دلیل کسب نتایج ضعیف از صعود به مرحله‌ی گروهی بازماندند و چهار تیم LGD Gaming ،LGD.Forever Young ،Vici Gaming و EHOME.Keen به روز سوم مسابقات راه یافتند.

در روز سوم مرحله‌ی مقدماتی در منطقه‌ی چین، تیم LGD.Gaming بازی را با نتیجه‌ی ۰-۲ به تیم EHOME.Keen واگذار کرد و تیم LGD.Forever Young نیز تیم Vici Gaming را با نتیجه‌ی ۱-۲ از میان برداشت. دو تیم بازنده به براکت پایینی سقوط کردند و در جدال بین آنها این LGD.Gaming بود که با پیروزی ۰-۲ مقابل Vici Gaming به کار پایان داد و به این ترتیب به روز چهارم مسابقات مرحله‌ی مقدماتی راه یافت.

 

Dota 2

در روز چهارم نیز تیم LGD.Forever Young با بازی‌های زیبای خود موفق به کسب نتیجه‌ی ۰-۲ مقابل تیم EHOME.Keen شد و در دیدار نهایی بین دو تیم EHOME.Keen و LGD.Gaming در براکت پایینی نیز تیم LGD.Gaming رقیب خود را از میان برداشت و به این ترتیب دو تیم LGD.Forever Young و LGD.Gaming به مرحله‌ی گروهی مسابقات راه یافتند.

منطقه‌ی CIS (کشور‌های حوزه‌ی CIS: ارمنستان، روسیه، آذربایجان، اوکراین و ...)

۱ سهمیه برای شرکت در مرحله‌ی گروهی مسابقات

Dota 2

نحوه‌ی برگزاری مسابقات مرحله‌ی مقدماتی در این منطقه: در این منطقه تنها یک تیم شانس حضور در مرحله‌ی گروهی را خواهد داشت و به این دلیل، تیمی در روزهای نخست جواز حضور در مرحله‌ی گروهی را پیدا نخواهد کرد. در روزهای اول و دوم، تمامی تیم‌ها یک بازی مقابل هم انجام می‌دهند و بر اساس بردهای هر راند امتیاز کسب می‌کنند. چهار تیم ابتدای جدول به روز سوم راه می‌یابند و ۶ تیم باقیمانده از گردونه‌ی مسابقات حذف می‌شوند. نحوه‌ی برگزاری مسابقات روز سوم و چهارم دقیقا مشابه دو منطقه‌ی قبلی است؛ با این تفاوت که تیم برنده براکت بالایی با تیم برنده‌ی براکت پایینی در روز چهارم با هم رقابت می‌کنند و تنها یک تیم به مرحله‌ی گروهی صعود می‌کند.

چهار تیم Vega Squadron ،Team Empire ،M19 و Team Spirit با کسب رده‌های اول تا چهارم در روزهای اول مسابقات مرحله‌ی مقدماتی به روز سوم مسابقات راه یافتند. در روز سوم تیم Vega Squadron با پیروزی ۱-۲ مقابل تیم M19 به روز بعدی راه یافت. تیم Team Empire هم Team Spirit را با نتیجه‌ی ۰-۲ از مقابل برداشت و به روز چهارم صعود کرد. پس از آن، تیم‌های بازنده در یک دیدار نفس‌گیر در براکت پایینی به رقابت پرداختند و به این ترتیب تیم M19 از مسابقات این دوره حذف شد و Team Spirit به روز بعدی راه یافت.

در روز چهارم نیز در براکت بالایی Team Empire با نتیجه‌ی ۰-۲ تیم Vega Squadron را شکست داد. تیم Vega Squadron در براکت پایینی نیز در مقابل Team Spirit شکست خورد و از مسابقات حذف شد.

Dota 2

در نهایت نیز Team Empire از براکت بالایی در مقابل Team Spirit از براکت پایینی قرار گرفت و در سه بازی اول خود موفق به شکست Team Spirit شد و به این ترتیب به مرحله‌ی گروهی راه یافت.

منطقه‌ی اروپا

۲ سهمیه برای شرکت در مرحله‌ی گروهی مسابقات

Dota 2

نحوه‌ی برگزاری مسابقات مرحله‌ی مقدماتی در این منطقه: دو روز اول مسابقات این منطقه با صعود یک تیم به عنوان سرگروه به مرحله‌ی گروهی خاتمه می‌یابد و فرمت برگزاری مسابقات در روز سوم و چهارم عینا مشابه منطقه‌ی CIS است.

در دو روز نخست مرحله‌ی مقدماتی، Team Secret با کسب ۸ پیروزی در ۹ بازی خود جواز حضور در مرحله‌ی گروهی را به‌دست آورد و چهار تیم موجود در رده‌های دوم تا پنجم نیز به روز بعدی مسابقات راه یافتند.

در روز سوم مسابقات، Team Singularity بازی را با نتیجه‌ی ۱-۲ به تیم Danish Bears واگذار کرد و تیم Mousesports نیز توانست با نتیجه‌ی ۱-۲ مقابل Planet Dog به پیروزی دست یابد. دو تیم Team Singularity و Planet Dog در براکت پایینی به رقابت پرداختند و نهایتا Planet Dog در بازی سوم خود پیروز شد و به فینال مرحله‌ی مقدماتی براکت پایینی راه یافت.

در روز چهارم، تیم Danish Bears در مقابل Mousesports به نتیجه‌ی ۱-۲ رضایت داد و به براکت پایینی سقوط کرد. در براکت پایینی هم این Planet Dog بود که تیم Danish Bears را با نتیجه‌ی ۰-۲ از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف کرد.

Dota 2

در بازی پایانی این مرحله، تیم Mousesports از براکت بالایی و Planet Dog از براکت پایانی به مصاف هم رفتند و نهایتا Planet Dog با نتیجه‌ی ۱-۳ رقیب خود را شکست داد و به مرحله‌ی گروهی صعود کرد.

منطقه امریکای شمالی

۲ سهمیه برای شرکت در مرحله‌ی گروهی مسابقات

Dota 2

نحوه‌ی برگزاری مسابقات مرحله‌ی مقدماتی در این منطقه: فرمت برگزاری مسابقات مرحله‌ی گروهی این منطقه مشابه منطقه‌ی اروپا است.

در روزهای اول مسابقات مرحله‌ی مقدماتی، ۱۰ تیم حاضر در این منطقه به مصاف هم رفتند و نهایتا Team NP توانست به عنوان سرگروه جواز حضور در مرحله‌ی گروهی را کسب کند. پنج تیم انتهای جدول نیز حذف شدند و تیم‌های دوم تا پنجم جدول به روز بعدی مسابقات این مرحله منتقل شدند.

در روز سوم مسابقات، تیم compLexity Gaming در برابر Team Freedom با نتیجه‌ی ۰-۲ بازی را واگذار کرد و تیم Digital Chaos نیز حریف خود را ۱-۲ شکست داد و به این ترتیب دو تیم بازنده یعنی compLexity Gaming و Planet Odd به براکت پایینی رفتند و در مصاف آنها با یکدیگر تیم Planet Odd از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف شد و تیم برنده جواز شرکت در روز بعدی را به‌دست آورد.

Dota 2

در روز چهارم، دو تیم Digital Chaos و Team Freedom در براکت بالایی مقابل هم بازی کردند که Team Freedom با نتیجه‌ی ۲-۱ حریف خود را از میان برداشت و تیم Digital Chaos به براکت پایینی منتقل شد. در بازی میان Digital Chaos و compLexity Gaming نیز تیم DC پیروز شد و به این ترتیب باری دیگر مقابل تیم Team Freedom از براکت بالایی قرار گرفت. در بازی نهایی، تیم DC با بازی جذاب خود توانست Team Freedom را از میان بردارد و به مرحله‌ی گروهی راه یابد.

منطقه‌ی امریکای جنوبی

۱ سهمیه برای شرکت در مرحله‌ی گروهی مسابقات

Dota 2

نحوه‌ی برگزاری مسابقات مرحله‌ی مقدماتی در این منطقه: فرمت برگزاری مسابقات در این منطقه مشابه منطقه‌ی CIS است و تنها یک تیم فرصت حضور در مرحله‌ی گروهی را به‌دست می‌آورد.

در روز‌های آغازین مسابقات مرحله‌ی مقدماتی، تمامی تیم‌های این منطقه در یک بازی به مصاف هم رفتند و چهار تیم Midas Club Elite ،SG e-sports ،Infamous و Mad Kings به روز سوم مسابقات راه یافتند. شش تیم انتهای جدول نیز از شرکت در مرحله‌ی بعدی مسابقات بازماندند.

در روز سوم، تیم Midas Club Elite با نتیجه‌ی ۰-۲ تیم Mad Kings را از میان برداشت و تیم Infamous نیز با کسب نتیجه‌ی مشابهی در مقابل تیم SG e-sports پیروز شد. پس از آن، بازندگان دو دیدار قبل به مصاف هم رفتند که تیم SG e-sports به کار تیم Mad Kings پایان داد و آن را از رقابت‌ها حذف کرد.

Dota 2

در روز چهارم، تیم Midas Club Elite با نتیجه‌ی ۰-۲ از تیم Infamous شکست خورد و به براکت پایینی منتقل شد. این تیم در براکت پایینی نیز در مقابل تیم SG e-sports شکست خورد و حذف شد. در بازی نهایی، تیم Infamous با ۳ پیروزی در ۳ بازی نخست به مرحله‌ی گروهی رقابت‌ها راه یافت.

نکات جالب در خصوص تورنمنت اینترنشنال امسال

امسال نیز شاهد حضور Universe ،Kuroky ،Puppey و ddc در مسابقات هستیم؛ چهار بازیکنی که در تمام ۶ دوره مسابقات The International حضور داشته‌اند. از غایبین بزرگ مسابقات امسال نیز می‌توان به Dendi ،iceiceice و Misery اشاره کرد.

Dota 2

پس از منحل شدن تیم کره‌ای MVP، بازیکنان این تیم هر یک در ترکیب تیم‌های دیگر قرار گرفتند و تمامی آنها فرصت حضور در مرحله‌ی گروهی را به‌دست آوردند.

Dota 2

همانند سال گذشته، سه تیم TNC Pro Team ،Fnatic و Execration از مرحله‌ی مقدماتی منطقه‌ی آسیای شرقی به مرحله‌ی گروهی راه یافتند. امسال شاهد حضور تیم‌های LGD Gaming و LGD.Forever Young در مرحله‌ی گروهی هستیم و حضور دو تیم از یک باشگاه در مسابقات مرحله‌ی گروهی اتفاق جالبی بود که در اینترنشنال امسال رخ داد.

صحنه‌های جذاب از اشتباهات صورت گرفته و کارهای تیمی زیبا در مسابقات مرحله‌ی مقدماتی را می‌توانید در ادامه مشاهده و دانلود کنید و نظرات خود را در خصوص آن و همچنین این مطلب با زومجی در میان بگذارید.

|


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده