نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

پارادوکس استودیو سازنده بازی Overlord را خرید

استودیو سازنده بازی‌های Overlord و Age of Wonder از این پس زیر مجموعه کمپانی پارادوکس خواهد بود.

کمپانی پارادوکس در چند سال اخیر بازی‌هایی چون Cities: Skyline را منتشر کرده و توانسته به موفقیت خوبی دست پیدا کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی در پی گسترش فعالیت‌های خود سراغ خرید استودیو ترایمف (Triumph)، سازنده بازی‌هایی چون Overlord و Age of Wonder رفته است. پارادوکس این خبر را با انتشار بیانیه‌ای تایید و اعلام کرد که تیم فعلی این استودیو، از جمله لنارت ساس و آرنو ون وینگردن، بنیان‌گذاران آن، کماکان به فعالیت خودشان در این استودیو ادامه خواهند داد و تمامی پروژه‌های در دست ساخت این استودیو هم کماکان ساخته می‌شوند و قرار است توسط پارادوکس منتشر شوند. 

فردریک وستر، رییس کمپانی پارادوکس، پس از تایید خرید استودیو Triumph گفت:

Triumph استودیویی است که از نظر کاری شباهت زیادی به خود ما دارد. آن‌ها در زمینه کاری خود جزو بهترین‌ها هستند و توانسته‌اند جامعه بزرگی از کاربران را طی سال‌های اخیر گرد هم بیاورند و حتی بسیاری از کارکنان کمپانی ما هم از جمله طرفداران بازی‌های این استودیو هستند. ما کاملا به آرنو و لنارت و تیم آن‌ها اعتقاد داریم و تمرکز اصلی ما این است که مطمئن شویم استودیو Triumph بتواند با خیال راحت بازی‌هایش را تحت نظر یک مالک جدید بسازد. 

همچنین لنارت ساس نیز متنی در این مورد منتشر کرده که به شرح زیر است:

ما پیش از این هم پیشنهاد‌هایی برای فروش استودیو دریافت کرده بودیم اما همگی آن‌ها را رد می‌کردیم. با این حال امکان رد کردن پیشنهاد پارادوکس وجود نداشت. چرا که این فقط یک معامله ساده نبوده و چیزی فراتر از آن است. فروش استودیو ما به پارادوکس بیش‌تر شبیه به آغاز یک همکاری است؛ همکاری که خیال ما را از حیث داشتن آرامش برای ساخت بازی‌ها راحت می‌کند. ما تعدادی از بهترین بازی‌های استراتژی نوبتی موجود در بازار را ساخته‌ایم و پارادوکس هم از هر نظر ایده‌های مشترکی با ما دارد. در کل از این معامله و فروش استودیو بسیار هیجان‌زده و خشنود هستیم. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده