نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۴

علاقه یوبی سافت به بازی Playerunknown's Battlegrounds

علاقه یوبی سافت به بازی Playerunknown's Battlegrounds ممکن است منجر به پیاده سازی گیم‌پلی این بازی در بسته‌های الحاقی بازی‌های آینده یوبیسافت شود.

بازی Playerunknown's Battlegrounds بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های عرضه شده در سال جاری بوده و جدا از فروش چشمگیر، همواره از نظر تعداد بازیکنان فعال در صدر جدول استیم بوده است. ساخته استودیو Bluehole به اندازه کافی توجهات را به خود جلب کرده است که دیگر کمپانی‌های مطرح صنعت هم این بازی را در نظر می‌گیرند. امروز در جریان تله‌کنفرانس مالی یوبیسافت، ایو گیلموت مدیرعامل کمپانی از علاقه یوبیسافت به بازی Battlegrounds گفته و ممکن است کمپانی در آینده دست به ساخت محصولی مشابه با این بازی بزند.

در پاسخ به سوالی در مورد رشد بازی Battlegrounds، گیلموت گفت که بازی هیچ‌گونه تهدیدی برای بازی‌های یوبی سافت ایجاد نکرده، بلکه فرصت‌های جدیدی هم به کمپانی تقدیم کرده است. بازی Rainbow Six Siege و دیگر بازی‌های تیراندازی یوبیسافت صرفنظر از عملکرد Battlegrounds به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهند. با این حال ممکن است یوبیسافت نسخه شخصی خود از گیم‌پلی بازی Battlegrounds را پیاده‌سازی کند. گیلموت گفت:

بازی Battlegrounds کار فوق العاده‌ای انجام می‌دهد. بازی Rainbow Six به رشد خود ادامه می‌دهد و زمانی که روی بازی وقت صرف می‌شود رو به رشد است، پس ما رقابتی از آن بازی را شاهد نیستیم. اما عملکرد آن‌ها را دنبال می‌کنیم و نوع گیم‌پلی آن‌ها بسیار جالب بوده و ممکن است چیزی باشد که شما در برخی بسته‌های الحاقی که برای بازی‌هایمان در آینده می‌سازیم، شاهدش باشید.

با وجود اینکه گیلموت چیزی را تایید نکرده است، بیانیه وی نشان دهنده توجه جدی یوبیسافت به Battlegrounds بوده و احتمال تاثیر آن در محصولات آینده این ناشر وجود دارد.

در دیگر اخبار پیرامون یوبی سافت، کمپانی امروز اعلام کرد که بازی Ghost Recon: Wildlands تاکنون پرفروشترین بازی امسال آن‌ها بوده است. علاوه بر این، عملکرد تجاری کمپانی در سه‌ماهه گذشته قدرتمند بوده و با وجود عدم عرضه بازی جدید، میزان فروش محصولات افزایش پیدا کرده است.

از سوی دیگر، بازی Battlegrounds به تازگی از نظر تعداد کاربر هم‌زمان بازی GTA V را پشت سر گذاشته و قرار است امسال برای کنسول ایکس‌باکس وان هم عرضه شود. بازیکنان ایکس‌باکس وان ایکس می‌توانند بازی را با رزولوشن 4K و تکنولوژی HDR تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده