نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

انتشار پوستر کامیک کان فصل چهارم سریال Gotham

شبکه فاکس قرن بیستم پوستر اختصاصی نمایشگاه کامیک کان سن دیگو فصل چهارم سریال گاتهام (Gotham) را منتشر کرد.

آیا قرار است در فصل آینده سریال Gotham شاهد شروع آخرین ماجراجویی بروس وین جوان پیش از تبدیل شدن به بتمن باشیم؟ کمپانی فاکس قرن بیستم اولین پوستر رسمی فصل چهارم این سریال را منتشر کرده است که طبق شعاری که در این پوستر دیده می‌شود، به نظر می‌رسد که در فصل چهارم سریال Gotham قرار است بروس وین یک گام دیگر به تبدیل شدنش به شخصیت بتمن نزدیک‌تر شود. این پوستر اختصاصی نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال است که قرار است پنل سریال Gotham با حضور بازیگران و عوامل تولید این سریال در این نمایشگاه برگزار شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Gotham  Season 4 San Diego Comic-Con Poster

در این تصویر، شخصیت بروس وین با بازی دوید مزوز، در بالای یک ساختمان در حال تماشای شهر گاتهام دیده می‌شود. نحوه ایستادن بروس وین در این تصویر شباهت زیادی به پوستر فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) دارد و به نظر می‌رسد که سازندگان سریال در نظر دارند از محبوبیت این فیلم در تبلیغات سریال نیز استفاده کنند. علاوه بر این، شاهد حضور جیمز گوردن با بازی بنجامین مک‌کنزی، نیز در این پوستر هستیم. ممکن است بروس وین هنوز بسیار جوان باشد، اما این احتمال وجود دارد که برای اولین‌بار در فصل چهارم سریال Gotham شاهد پوشیدن لباس بتمن توسط وی باشیم. 

بنجامین مک‌کنزی در نقش جیمز گوردن، الکساندر صدیق در نقش راس الغول، دونال لوگ در نقش هاروی بولاک، دوید مزوز در نقش نوجوانی بروس وین، مورینا بکرین در نقش لسلی تامپکینس، رابین لورد تیلور در نقش پنگوئن، شان پرتوی در نقش آلفرد پنی‌ورث، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل (زن گربه‌ای)، ارین ریچاردز در نقش باربارا کین، کوری میشل اسمیت در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، جیدا پینکت اسمیت در نقش فیش مونی، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشیوس فاکس و جان دومن در نقش کارماین فالکون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Gotham حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌آند.

پخش هفتگی فصل چهارم سریال Gotham از تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۷ (۶ مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده