// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر گیم پلی بازی Nidhogg 2 منتشر شد

استودیو Messhof Games در آستانه عرضه بازی Nidhogg 2 برای ماه آینده، تریلر جدیدی از آن منتشر کرد که گیم‌پلی این بازی را نشان می‌دهد.

چندی پیش تاریخ انتشار بازی Nidhogg 2 با انتشار تریلری مشخص شد، حال بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو مسهاف گیمز (Messhof Games) تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرد که گیم‌پلی این بازی را به نمایش می‌گذارد. این ویدیو که مدت زمان آن ۴۵ ثانیه است شما را با دنیا و گیم‌پلی این بازی آشنا می‌کند.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید گفت که این بازی یک اثر چند نفره آنلاین است که در آن کاربران به صورت یک در مقابل یک به مبارزه می‌پردازند و وظیفه آنها این است که به انتهای همان مرحله برسند. البته حریفانتان شما را از این کار باز می‌دارند و شما هم باید همین کار را در مقابل آنها انجام دهید. سلاح‌های مختلفی همچون شمشیر، تیر‌کمان و غیره در دسترس شما قرار دارد که به شما کمک می‌کند به هدف اصلی خود برسید.

شاید در نگاه اول Nidhogg 2 یک بازی بسیار ساده به نظر برسد اما به گفته سازندگان کاربران پس از تجربه و آشنایی بیشتر با سیستم مبارزات آن متوجه می‌شوند که برای استاد شدن در آن باید وقت زیادی را صرف این بازی کنند. همانند نسخه اول، این بازی می‌تواند شما و دوستانتان را به مدت زمان زیادی سرگرم کند.

سازندگان فهرستی از ویژگی‌های این بازی منتشر کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

  • در نبرد‌های یک در مقابل یک با دوستانتان یا اینکه بات‌ها به مبارزه بپردازید.
  • برای رسیدن به ۸ بازیکن برتر در مسابقات تلاش کنید.
  • مهارت‌های خود را با استفاده از ۴ سلاح این بازی ارتقا دهید و استاد شوید.
  • ظاهر خود را به واسطه‌ سیستم شخصی‌سازی تغییر دهید.
  • ۱۰ مرحله مختلف از قلعه گرفته تا خود Nidhogg.
  • ۱۰ نوع تنظیم برای تغییر قوانین بازی تعبیه شده است.
  • بخش آنلاین برای رقابت با بازیکنان و بازی‌های خصوصی.

علاوه بر تریلر جدید سازندگان اعلام کردند که این بازی هم‌اکنون برای پیش‌خرید برای پلی‌استیشن 4 در دسترس است. در صورت تمایل کاربران می‌توانند این بازی را پیش‌خرید کنند و از ۱۵ درصد تخفیف برای آن بهره‌مند شوند.

بازی Nidhogg 2 ماه‌ آینده در تاریخ ۲۴ مرداد ماه (۱۵ آگوست) برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخص ویندوزی و مک عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید با تماشا کردن ویدیو، نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده