نویسنده: پیمان مرادی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

بازی Super Phantom Cat 2 در ماه آگوست برای اندروید منتشر خواهد شد

استودیوی Veewo خبر انتشار بازی Super Phantom Cat 2 در ماه آگوست را تایید کرده است. با زومجی و جزییات این خبر همراه باشید.

بازی Super Phantom Cat 2 که دنباله‌ای بر نسخه‌ی دوست‌داشتنی قبلی این مجموعه است، در ماه آگوست (مرداد یا شهریور) برای اندروید منتشر خواهد شد. در نسخه دوم بازی اندروید و آیفون Super Phantom Cat، شما بار دیگر در نقش Ari که به همراه خواهرش Ina به یک گردش رفته است، بازی خواهید کرد. مطابق انتظار، اوضاع طبق نقشه پیش نخواهد رفت و در حالی که حواس Ari به‌ وسیله‌ی یک ربات غول‌پیکر پرت شده است، Ina توسط یک گروه خلافکار ربوده می‌شود. بدین ترتیب، ماجرای نجات خواهر Ari در طول چهار فصلی که پر از مراحل دشوار است، آغاز خواهد شد.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

البته این بازی تکرار مکررات اتفاقات نسخه‌ی قبلی نیست. به این نسخه، ۲۰ شخصیت جدید قابل بازی اضافه شده است که می‌توانید آن‌ها را به مرور و در طول مراحل مختلف موجود در بازی، آزاد کنید. شما همچنین به مجموعه‌ای جدید از توانایی‌های Penta Phantom دسترسی خواهید داشت. به وسیله‌ی این توانایی‌ها می‌توانید گیاهانی در مقیاس‌های مختلف ایجاد کنید، با سرعت از بین اشیا‌ی مختلف جابه‌جا شوید و هیولاهای درون بازی را بی‌حرکت کنید. شما به این توانایی‌ها احتیاج خواهید داشت؛ چرا که Super Phantom Cat 2 با الهام از بازی‌های قدیمی سبک پلتفرمر ساخته شده است؛ بازی‌هایی که همواره به دشوار بودن معروف بوده‌اند.

اگر از طرفداران نسخه‌ی قبلی این بازی بوده‌اید می‌توانید برای دریافت نسخه‌ی جدید در اینجا پیش-ثبت‌نام کنید تا به محض انتشار Super Phantom Cat 2 در ماه آگوست، این بازی را روی دستگاه‌های خود تجربه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده