// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

تریلر بسته الحاقی جدید بازی Titanfall 2 با محوریت حالت Frontier Defense

ریسپاون با انتشار تریلری، جزئیات بسته الحاقی جدید بازی Titanfall 2 را که حالت همکاری Frontier Defense را در خود جای داده است، مشخص کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون (Respawn) بسته الحاقی جدید بازی Titanfall 2 را معرفی کرد. این محتوا حالت همکاری چندنفره تازه‌ای را با نام Frontier Defense در خود جای داده است که قرار است هفته آینده با دو نقشه جدید به این بازی اضافه شود و همانند همیشه به طور رایگان برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود.

این اخبار در وبلاگ ریسپاون منتشر و مشخص شد که حالت Frontier Defense در راه است و پس از انتشارش، در پنج نقشه قابل بازی خواهد بود. این بخش یک حالت کوآپ چهار نفره است که شباهت‌هایی به حالت‌های Horde دارد؛ البته با این تفاوت که این‌بار شاهد حضور تایتان‌ها خواهیم بود. Frontier Defense شباهت‌های زیادی به حالتی با همین نام در نسخه اول بازی Titanfall دارد.

این حالت دشمنانی را در قالب امواج مختلف به سمت شما روانه می‌کند. حملات دشمنان در پنج موج مختلف صورت می‌گیرد و یکی پس از دیگری قوی‌تر می‌شود تا روند بازی را برای شما چالش‌برانگیز کند. با تجربه این حالت و نابود کردن دشمنان می‌توانید پول کسب کنید و از آن برای خریداری آیتم و ابزار‌ها استفاده کنید. درجه سختی‌های مختلفی در حالت جدید گنجانده شده است که می‌توانید آنها را با توجه به مهارت خود انتخاب کنید. همچنین در این حالت شاهد سیستم ارتقا تایتان هستیم که می‌توانید با پیش بردن بازی، تایتان خود را قوی‌تر کنید.

علاوه بر حالت Frontier Defense شاهد دو نقشه جدید نیز در این DLC خواهیم بود. نقشه اولی که Rise نام دارد نسخه‌ای بازسازی‌شده از نقشه اولین نسخه بازی Titanfall است که سازندگان در توضیحات آن نوشته‌اند:

ساختمان‌ها و دیوار‌های بلند به پایلت‌های اجازه می‌دهد که با استفاده از زیپ‌لاین‌های خود به نقاط مختلف نقشه دست پیدا کنند؛ در حالی که تایتان‌ها نبرد خود را در راهرو‌ها ادامه می‌دهند. پایلت‌ها می‌توانند در محیط‌های این نقشه که از ساختار پیچیده‌ای برخوردار است، کمین کنند و در این حین تایتان‌ها می‌توانند در میدان نبرد به مبارزه با یکدیگر بپردازند.

در آن سو نقشه دوم که Township نام دارد برای پایلت‌ها در نظر گرفته شده است که به آنها اجازه می‌دهد در مقابل یکدیگر به رقابت بپردارند. ریسپاون در این‌باره نوشته است:

محیطی که از ساختمان‌های آتش‌نشانی تشکیل شده است؛ جایی که پایلت‌ها در پشت‌بام‌های آن نبرد را در دست خود می‌گیرند، اما در پشت قاب پنجره‌ها نیز همیشه هوشیار هستند و از نبرد‌های داخل ساختمان‌ها نیز هراس دارند.

در انتها، این DLC آیتم‌هایی ظاهری را نیز در کنار محتوای دیگر در خود جای داده است که شامل دسته رنگ‌های Elite Warprints برای تایتان‌ها و سلاح‌ها می‌شود. با در دست داشتن سلاحی با Warprints می‌توانید شانس خود را ۱۰ درصد در دریافت دو برابر اکس‌پی افزایش دهید که در انتهای هر راند به شما نشان داده می‌شود. همچنین این آیتم به فرآیند دریافت اکس‌پی هم‌تیمی‌هایتان نیز کمک می‌کند. آیتم‌های جدید تا تاریخ ۶ شهریور (۲۸ آگوست) در قالب باندل قابل خرید است که پس از آن به صورت جداگانه قابل تهیه خواهد بود. البته گفتنی است که آیتم‌ Titan Warprint می‌تواند در حالت جدید Frontier Defense دوبرابر اکس‌پی به شما دهد. آیتم‌های Warprints فقط تا ۶ شهریور قابل دسترس است که می‌توانید در انتهای مطلب تصاویر آنها را مشاهد کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی جدید را تماشا کنید و از محتوای جدید بازی Titanfall 2 آشنا شوید.

| |

titanfall 2


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده