نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰

یوبی سافت از تاخیر در عرضه بازی Red Dead Redemption 2 می‌گوید

یوبیسافت در ارتباط با خبر تاخیر در عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 اعلام کرد که این تاخیر به عملکرد بهتر بازی‌های آنها در زمینه‌ی فروش می‌انجامد.

مدتی قبل استودیو راک استار اعلام کرد که انتشار بازی Red Dead Redemption 2 که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های امسال بود با تاخیر مواجه شده و از پاییز ۲۰۱۷ به بهار ۲۰۱۸ موکول شده است. حال بر اساس آخرین اخبار بازی، آلن مارتینز، رئیس امور مالی یوبی سافت در کنفرانس تلفنی مالی امروز این شرکت به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد که این تاخیر به عملکرد بهتر بازی‌های یوبی‌سافت منجر می‌شود. مارتینز در این خصوص گفت:

کاملا مشخص است که نبود بازی Red Dead Redemption 2 در بازار تاثیر مثبتی بر عملکرد مالی ما خواهد داشت و این امر نهایتا منجر به فروش بهتر بازی‌های ما خواهد شد.  

علاوه بر این، کمپانی یوبی‌سافت در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که با عرضه‌ی بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle و سومین بسته‌ی الحاقی بازی For Honor و انتشار محتوای اضافی دیگر برای بازی Rainbow Six Siege، انتظار دارد که فروش آنها در سه‌ماهه‌ی دوم سال مالی جاری ۳۴ درصد افزایش یابد. هرچند که برخی از تحلیلگران از بابت اطمینان یوبی‌سافت از افزایش فروش این شرکت در سال جاری متعجب هستند و به نظر می‌رسد که این موضوع به تاخیر در انتشار بازی Red Dead Redemption 2 مربوط می‌شود.

مارتینز در خصوص تاخیر در عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 گفت که در حال حاضر نمی‌توان از تاثیرات این تاخیر بر برنامه‌های آتی شرکت سخن گفت. او گفت:

به‌طور کلی ما فکر می‌کنیم که [خیلی] زود است که دیدگاه و برنامه‌های پیش روی خود را تغییر دهیم. از تاثیر مثبت این تاخیر اطمینان داریم، ولی فکر می‌کنیم که خیلی زود است تا برنامه‌ها را تغییر دهیم.

یقینا تاخیر در عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 فرصت مناسبی را در اختیار سایر بازی‌ها قرار می‌دهد تا با فروش بیشتر خود به موفقیت‌های بزرگی دست یابند. در این خصوص استراوس زلنیک، مدیرعامل کمپانی تیک-تو نظر متفاوتی دارد و زمان انتشار این بازی را در موفقیت آن بی‌تاثیر می‌داند. بر اساس صحبت‌های زلنیک، اگر یک بازی به اندازه‌ی کافی خوب باشد کاربران از آن استقبال خواهند کرد و زمان عرضه‌ی بازی اهمیتی نخواهد داشت.

از بازی‌های بزرگ و مورد انتظار یوبی‌سافت در سال جاری می‌توان به بازی Assassin's Creed: Origins و بازی South Park: The Fractured But Whole اشاره کرد که به ترتیب در ۵ آبان و ۲۵ مهر منتشر خواهند شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده