نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

تصویر جدیدی از شخصیت فلش در فیلم Justice League منتشر شد

به تازگی تصویر جدیدی از شخصیت فلش در فیلم مورد انتظار لیگ عدالت (Justice League) منتشر شده است.

به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم Justice League فاش شده است که در آن شاهد حضور شخصیت فلش با بازی ازرا میلر هستیم. با این حال، هنوز نسخه رسمی این تصویر منتشر نشده است؛ اما با توجه به اینکه شخصیت سایبورگ در کنار فلش ایستاده است، انتظار می‌رود که این تصویر بخشی از پوستر یا بنر تبلیغاتی جدید این فیلم باشد. انتظار می‌رود نسخه رسمی و کامل این تصویر در پنل کمپانی دی‌ سی در کامیک کان سن دیگو امسال که روز شنبه برگزار می‌شود، منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Flash in Justice League

اوایل ماه خرداد امسال بود که زک اسنایدر اعلام کرد به علت خودکشی دخترش در مارس امسال و مشکلات خانوادگی، از ادامه کارگردانی فیلم Justice League انصراف داده است. از آن زمان جاس ویدون، کارگردان دو فیلم اول Avengers (انتقام جویان) مسئولیت تکمیل این فیلم را بر عهده گرفته است. علاوه بر این، اخیرا تصویر جدیدی از اکشن فیگور شخصیت شرور و منفی استپن ولف منتشر شده است که این تصویر نمای جدیدی را از این شخصیت به ما ارائه می‌کند. شخصیت استپن‌ولف با بازی کیران هایندز، قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Justice League باشد و انتظار می‌رود به‌زودی اولین تصویر رسمی این شخصیت در این فیلم نیز منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Justice League

با وجود اینکه طرفداران مدت زیادی است که در انتظار ساخت فیلم The Flash و ماجراجویی مستقل بری آلن هستند، اما ساخت فیلم مستقل این ابرقهرمان محبوب دنیای دی‌سی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این فیلم در حال حاضر هیچ تاریخ اکران مشخصی ندارد و در ماه بهمن سال گذشته، کمپانی برادران وارنر جویی هارولد، نویسنده فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword)، را برای بازنویسی فیلمنامه فیلم The Flash استخدام کرد. این فیلم تاکنون دو کارگردان خود را از دست داده است و برادران وارنر به دنبال استخدام سومین کارگردان آن است.

فیلم Justice League در حال حاضر قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده