نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

بازیگر دیگری برای بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII معرفی شد

اودو کایر، ستاره‌ی فیلم Blade به عنوان یکی از کاراکتر‌های بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII ایفای نقش خواهد کرد.

مانند نسخه‌های قبلی مجموعه بازی‌های ندای وظیفه، بازی Call of Duty: WWII نیز دارای بخش زامبی خواهد بود و بازیگران مشهوری نیز در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. پیش از این مشخص شد که دیوید تننت در این بخش به عنوان یکی از کاراکترها حضور دارد که بازیگری در فیلم Harry Potter و سریال Doctor Who در کارنامه‌ی او مشاهده می‌شود. بازیگر دیگر این بخش الودی یانگ است که او را از سریال Daredevil به یاد داریم. روز گذشته هم کاترین وینیک به عنوان بازیگر دیگر این بخش معرفی شد که نقش کاراکتر ماری فیشر را ایفا خواهد کرد و بازیگری در سریال Vikings را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

حال و در جدیدترین اخبار بازی، اکتیویژن به عنوان ناشر و اسلج همر گیمز به عنوان سازنده‌ی بازی Call of Duty: WW2 اعلام کردند که اودو کایر (Udo Kier)، ستاره‌ی فیلم Blade، نقش یکی از شخصیت‌های بخش زامبی بازی را که با نام Army of Dead شناخته می‌شود بازی می‌کند.

استودیو اسلج‌همر گیمز در حساب توییتر خود اعلام کرد که اودو کایر نقش Doktor Peter Glucksbringer Straub را در بخش زامبی بازی Call of Duty: WWII بر عهده گرفته است. اطلاعات بیشتری از این کاراکتر در دست نیست و احتمال می‌رود که همزمان با رونمایی رسمی از این بخش در رویداد کامیک-کان سن دیگو در تاریخ ۲۹ تیر، شاهد جزئیات تکمیلی باشیم.

Call of Duty: WWII

در اوایل این هفته تریلری از حالت زامبی بازی Call of Duty: WWII فاش شد که اندکی بعد سازندگان به طرفدارها پیشنهاد کردند که از دیدن آن تریلر خودداری کنند؛ زیرا تریلر انتشار یافته ناقص است.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان (سوم نوامبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. پیش‌خریدکنندگان نسخه‌ی دیجیتال بازی به عنوان پاداش، Division’s Pack را در بازی دریافت خواهند کرد که پنج پوسته‌ی جدید در بخش چند‌نفره و دسترسی به بتای خصوصی بازی را در اختیار می‌گذارد. پیش‌خرید این نسخه، ۵۰۰ پوینت COD برای استفاده در بازی Call of Duty: Infinite Warfare و بازی Call of Duty: Black Ops III را نیز در دسترس قرار می‌دهد. شایان ذکر است که پیش‌خرید‌کنندگان نسخه‌ی فیزیکی تنها به Division’s Pack و بتای خصوصی بازی دسترسی می‌یابند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده