نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

جدیدترین آپدیت بازی Sniper Elite 4 منتشر شد

استودیو ربلیون جدیدترین آپدیت بازی Sniper Elite 4 را همراه با دو نقشه، سلاح و آخرین قسمت بخش داستانی کوچک بازی منتشر کرد.

جدیدترین آپدیت بازی Sniper Elite 4 امروز توسط استودیو ربلیون منتشر شد. این آپدیت ترکیبی از محتوای رایگان و پولی برای این بازی تیراندازی اول-شخص است و از مهم‌ترین محتوای آن می‌توان به سومین و آخرین قسمت بخش داستانی کوچک Deathstorm اشاره کرد.

در قسمت جدید این بخش که Obliteration یا از بین بردن نام دارد، کارل فربرن، شخصیت اصلی بازی، از ایتالیا خارج می‌شود و به پشت خط دشمن می‌رود تا پروژه Deathstorm، نقشه نازی‌ها برای پرتاب بمب هسته‌ای روی نیروهای متفقین را متوقف کند. فربرن بایستی به یک مجتمع زیرزمینی که شدیدا تحت محافظت است و زیر یک دهکده آرام مخفی شده نفوذ کند و Deathstorm را نابود کند. طبق پست منتشر شده توسط ربلیون در بلاگ پلی‌استیشن، این قسمت برای اولین بار پس از بازی Sniper Elite V2، بازیکنان را به آلمان می‌برد. در ادامه می‌توانید تریلر این قسمت را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

علاوه بر این مرحله، آپدیت امروز سه اسلحه جدید را به عنوان بخشی از بسته Lock and Load و همچنین یک درجه سختی چالش‌برانگیز و جدید به نام Authentic Plus را به بازی اضافه می‌کند. گفته شده این درجه سختی جدید هوش مصنوعی بازی را بی‌رحم‌تر خواهد کرد. ربلیون همچنین بهبودهای دیگری در بازی پیاده‌سازی کرده تا درجه سختی Authentic Plus تبدیل به چالش بیشتری برای بازیکنان شود.

در نهایت هم به واسطه آپدیت امروز شاهد دو نقشه جدید هستیم که برای تمامی دارندگان بازی رایگان هستند. اولین نقشه Facility نام دارد و برای بخش بقا چندنفره بازی در نظر گرفته شده است. در طراحی این نقشه از ماموریت داستانی Coastal Facility بازی الهام گرفته شده است. نقشه دیگر Bunker نام دارد و می‌توان در تمامی حالت‌های بخش چندنفره رقابتی بازی از آن استفاده کرد. این نقشه در کارخانه موشک‌سازی آلگارا واقع شده و ترکیبی مناسب از نقاط مرتفع با منظره‌ای به سوی فضای باز و ساختمان‌هایی با معماری پیچیده را ارائه می‌دهد.

بازی Sniper Elite 4 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. بازی اسنایپر الیت 4 در زمان عرضه واکنش نسبتا خوب زومجی و دیگر منتقدان را به دنبال داشت و با وجود داستان ضعیف، هوش مصنوعی مشکل‌دار و بخش چندنفره کسل‌کننده، موفق شد با ارائه گیم‌پلی جذاب و متنوع از پتانسیل موجود در یک بازی تک‌تیراندازی به خوبی استفاده کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده