نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

پوسترهای جدیدی از فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم اخیرا پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فیلم Kingsman: The Golden Circle منتشر کرده است.

فیلم کینگزمن: محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) که یک فیلم کمدی، اکشن و جاسوسی است، پاییز امسال در سراسر جهان اکران خواهد شد. این فیلم، دنباله فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) محصول سال ۲۰۱۴ است و حال کمپانی فاکس قرن بیستم پوسترهای جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده است. تمرکز این پوسترها روی بازیگران و شخصیت‌های اصلی فیلم Kingsman: The Golden Circle است و بازیگرانی چون تارون اگرتون، کالین فرث، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم و جف بریجز در این پوسترها حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این هشت پوستر را مشاهده کنید:

Kingsman: The Golden Circle Posters

Kingsman: The Golden Circle Posters

Kingsman: The Golden Circle Posters

Kingsman: The Golden Circle Posters

سوفی کوکسون، ادوارد هولکرافت، سامانتا جانوس، وینی جونز، هانا آلستروم، مایکل کین، مت لتچر، پاپی دلوین و التون جان، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Kingsman: The Golden Circle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اردیبهشت امسال، کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام اولین تریلر این فیلم را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت شخصیت هری هارت بودیم. کارگردانی فیلم Kingsman: The Golden Circle بر عهده متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service، بوده است. طبق خلاصه داستانی که کمپانی فاکس قرن بیستم از فیلم منتشر کرده است:

اتفاقات Kingsman: The Golden Circle پس از فیلم The Secret Service جریان دارد. سرویس مخفی، یک سرویس جاسوسی، امنیتی و اطلاعاتی مستقل با سطح اختیارات بالا است که هدفی نهایی آن‌ها امن نگه داشتن جهان است. در فیلم Kingsman: The Golden Circle، قهرمانان فیلم اول با یک چالش جدید روبه‌رو می‌شوند. هنگامی که مقر آن‌ها نابود می‌شود، گروگان‌گیری در سطح جهان گسترش پیدا می‌کند و آن‌ها در طی ماجراجوییِ خود یک سازمان جاسوسی متحد دیگر در ایالات متحده آمریکا کشف می‌کنند. نام این سازمان جاسوسی استیتزمن است که همزمان با سازمان جاسوسی کینگزمن تاسیس شده است. حال، اعضای دو گروه با اتحاد و همکاری با یکدیگر به دنبال شکست و نابودی دشمنان مشترک خود هستند و اگزی باید رازهای بیشتری را کشف کند.

فیلم Kingsman: The Golden Circle قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. علاوه بر این، کمپانی فاکس قرن بیستم قرار است روز پنج‌شنبه پنل این فیلم را در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو برگزار کند و انتظار می‌رود تریلر جدید فیلم Kingsman: The Golden Circle در این پنل منتشر شود. در این پنل شاهد حضور بازیگران اصلی این فیلم نیز خواهیم بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده