نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

یوبی سافت بازی‌های بیشتری را برای نینتندو سوییچ معرفی خواهد کرد

ایو گیلمو در جریان کنفرانس مالی یوبی‌سافت برای تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران اعلام کرد که این کمپانی به زودی بازی‌های بیشتری را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی خواهد کرد.

ایو گیلمو، رئیس و مدیر اجرایی یوبی‌سافت در خلال کنفرانس مالی این شرکت برای سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران، از معرفی بازی‌های بیشتر برای کنسول نینتندو سوییچ خبر داد. مطابق آخرین اخبار بازی، گیلمو توضیح داد که به زودی اطلاعات بیشتری از بازی‌های جدید این کمپانی برای نینتندو سوییچ اعلام خواهد شد ولی تا آن زمان هواداران باید کمی صبر کنند.

از سوی دیگر آلن مارتینز، رئیس امور مالی یوبی‌سافت نیز در خصوص واکنش‌های مثبت به بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle در نمایشگاه E3 2017 سخن گفته است. مارتینز این بازی را یکی از بزرگ‌ترین غافل‌گیری‌ها و عناصر جلب توجه در این نمایشگاه عنوان کرده است و بر اساس صحبت‌های ایشان انتظار می‌رود که این بازی یک عرضه‌ی موفق را تجربه کند. همچنین مارتینز در ادامه توضیح داد که یوبی‌سافت بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle را دقیقا یک اثر با کیفیت ساخت AAA نمی‌داند.

بازی Mario + Rabbids: Kingdom Battle در تاریخ ۷ شهریور (بیست و نهم آگوست) به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. آخرین تریلر بازی را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را در مورد این بازی و برنامه‌های آتی یوبی‌سافت برای نینتندو سوییچ با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده