// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

خالق ‌سه‌ گانه Mass Effect به بایوور بازگشت

کیسی هادسون، کارگردان سه‌گانه‌ی Mass Effect، به استودیو بایوور بازگشت.

استودیو بایوور، سازنده‌ی بازی Anthem، به تازگی اعلام کرده است که ایرین فلین، مدیرکل شعبه‌ی ادمونتون بایوور، به‌زودی این استودیو را ترک خواهد کرد. نکته‌ی جالب اینجا است که کیسی هادسون که در سال ۲۰۱۴ استودیو بایوور را ترک کرده بود، به عنوان مدیرکل جدید بایوور ادمونتون به خانه بازخواهد گشت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ایرین فلین در جریان یک پست در وبلاگ رسمی بایوور این خبر را تایید کرده است و در ادامه گفته که چند هفته‌ی پایانی (تا آخر ماه جولای) خود را با کیسی هادسون خواهد بود تا وی بتواند در امر مدیریت استودیو ادمونتون موفق باشد و بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. کیسی هادسون در این باره می‌گوید:

چند سال اخیر، سال‌های دگرگون کننده‌ای برای من بودند؛ از زمان‌هایی که در اختیار داشتم تا به مواردی که می‌خواهم فکر کنم تا کار کردن روی تکنولوژی‌های جدید روی پلتفرم‌های مختلف و حال، هیجان‌زده هستم از اینکه فرصت این را پیدا کردم تا به بایوور بازگردم، جایی که آن را خانه‌ی خود می‌دانم.

ایرین فلین تا به حال روی بازی‌های بزرگی نظیر بازی Neverwinter Nights، بازی Star Wars: Knights of the Old Republic و بازی Jade Empire کار کرده است. این در حالی است کیسی هادسون جدا از اینکه روی بازی‌های ذکر شده کار کرده است، همگی وی را به خاطر بازی Mass Effect مورد ستایش قرار داده و از بازگشت وی خوشحال هستیم.

آن هم زمانی که کیسی هادسون مدیریت استودیویی را برعهده گرفته که در حال کار روی بازی Anthem است. بازی‌ای که در سال ۲۰۱۸ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده