// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

معرفی بازی موبایل Alien Path

در بازی اندروید و آیفون Alien Path در زمینی شطرنجی با انبوهی از ویژگی‌ها به جنگ رباتهای فضایی بروید.

هرچند تجربه بازی‌هایی با گرافیک بالا و داستانی هیجانی لذت بخش است، اما گاهی بد نیست به سراغ بازی‌هایی ساده‌تر اما با انبوهی از ویژگی‌ها برویم. بازی‌هایی که گیم‌پلی ساده‌ای دارند و با ویژگی‌های اعتیادآوری که در اختیار بازیکنان می‌گذارند، کاری می‌کنند تا چشم‌های بازیکنان ساعت‌ها به صفحه کوچک نمایشگر دوخته شود. در این مقاله می‌خواهیم بازی اندروید و آیفون Alien Path را معرفی کنیم که توسعه‌دهنده به خوبی توانسته ترکیب خوبی را از مجموعه ویژگی‌های مختلف ایجاد کند.

با پیدا کردن کارت ها و ارتقا آنها می‌توانید دشمنان را به سرعت از بین ببرید

به دنبال حمله ناگهایی بیگانگان به سیاره‌ای دور افتاده، ساکنین سیاره عزم سفر کرده و به مکانی دیگر مهاجرت می‌کنند. ساکنین شکست‌ خورده با سرافکندگی به زندگی ادامه می‌دهند تا اینکه روزی الهه‌ای در مقابل یکی از آنها پدیدار شده و قدرتی فوق‌العاده را به جنگجوی داستان ما می‌دهد. بازی Alien Path محصولی متفاوت است که جزئیات بسیاری را در مقابل‌تان قرار می‌دهد. در این بازی باید با بررسی موقعیت هر یک از دشمنان بهترین حرکت را انجام دهید. بازی در زمینی شطرنجی شکل انجام می‌گیرد و شما باید با کشیدن انگشت خود روی نمایشگر شخصیت را به طرفین یا بالا و پایین حرکت دهید. با هر بار کشیدن انگشت روی نمایشگر، قهرمان بازی به آن سمت حرکت می‌کند. این حرکت تا زمانی که قهرمان به آخرین خانه برسد، ادامه خواهد داشت و در نتیجه باید مراقب باشید که انگشت‌تان را به کدام سمت می‌کشید. بازی جزئیات ریزی را در نحوه حرکت دادن شخصیت اصلی دارد. به عنوان مثال در زمین بازی، پیکان‌هایی قرار دارند که با ضربه روی آنها جهت‌شان تغییر می‌کند. عبور از روی این پیکان‌ها جهت حرکت کاراکتر را تغییر می‌دهد و در نتیجه می‌توانید با حرکت به سمت رباتهای بیگانه، آنها را از بین ببرید.

سیستم مبارزه Alien Path نیز متفاوت است و با هر بار برخورد با دشمنان، با توجه به قدرت ضربه‌ای که دارید، مقدار ضربه مشخصی را وارد می‌کنید. دشمنان تنوع زیادی دارند و با ورود به هر یک از سیاره‌ها دشمنان جدیدی به مصاف شما می‌آیند. در حالی که اولین دشمنان مانند خودتان تنها یک خانه را اشغال کرده‌اند، دشمنان قوی‌تر مانند باس‌ها چندین خانه را اشغال کرده و با قدرت بیشتری حمله‌ور می‌شوند. بازی اندروید و آیفون Alien Path به نوعی یک بازی فکری اندروید نیز محسوب می‌شود و باید نهایت دقت را در انجام حرکات داشته باشید. با توجه به نفس نوبتی بازی، با انجام حرکت، دشمنان یک حمله را به شما می‌کنند. شخصیت اصلی داستان تعداد انرژی و جان مشخصی دارد و در صورتی که نوار سلامت آن خالی شود، شکست می‌خورد. Alien Path ویژگی‌های دیگری را نیز در جریان بازی در اختیارتان می‌گذارد. در هر مرحله در کنار پیکان‌ها، آیتم‌های دیگری مانند حمله‌ خودکار به ربات‌‌ها، آیتم احیای سطح سلامت و همچنین موانع تعبیه شده است که هر کدام به نفع یا ضدتان عمل می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهمی‌ که باید به آن اشاره کرد، حضور کارت‌هایی با قدرت‌های فوق‌العاده است که باید به مرور آنها را آزاد کنید. این کارت‌ها با مصرف انرژی ضربه‌ای فوق‌العاده را می‌زنند و کار را برای شکست دشمنان آسان‌تر می‌کنند. البته این قدرت فرا بشری مصرف انرژی زیادی دارد و باید در استفاده مناسب از کارت‌ها نهایت دقت را داشته باشید. برای استفاده از کارت‌ها در مقابل نیروهای قدرتمند باید کارت‌ها را ارتقاء دهید. بازی Alien Path بازیکنان را به ماجراجویی متفاوتی با ویژگی‌های Social یا اجتماعی می‌برد و با عبور از مراحل می‌توانید خصوصیات بیشتری را در این بازی کشف کنید. Alien Path هرچند یک بازی رایگان است، اما برای تجربه آن به باید به اینترنت متصل باشید.  هرچند نمی‌توانیم Alien Path را جز بهترین بازی های اندروید بدانیم، اما این بازی قطعا تجربه سرگرم‌کننده‌ای به ارمغان می‌آورد. 

دانلود بازی Alien Path


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده