نویسنده: محمود محرابی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

بازسازی صحنه ای از بازی Horizon Zero Dawn توسط لگو

کاربری در فلیکر صحنه‌ای از بازی Horizon Zero Dawn را با استفاده از لگو بازسازی کرده است. 

دنیای بازی Horizon Zero Dawn فوق العاده بزرگ و پر از مخلوقات جالب و متنوع است. اخیرا یکی از طرفداران خوش ذوق این بازی، تصمیم گرفته تا با استفاده از قطعه‌های لگو یکی از صحنه‌های این بازی را بازسازی کند. این کاربر با نام Marcel V شناخت می‌شود و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، او فضای بازی را به خوبی بازسازی کرده و حتی به جزئیاتی مثل لباس و تیرکمان شخصیت اصلی بازی هم دقت کرده است. 

Lego Horizon Zero Dawn

نکته‌ی جالب توجه در مورد این فرد این است که او خود را از طرفداران بزرگ این بازی نمی‌داند و در صحبت‌های خود گفته است که:

اگرچه خیلی این سبک از بازی‌ها را انجام نمی‌دهم ولی همیشه از کارهای هنری فوق العاده لذت می‌برم و Horizon Zero Dawn واقعاً زیباست. 

اگر به صفحه‌ی او سر بزنید، می‌بینید که او مدل‌های لگویی زیادی از فیلم‌ها و حتی بازی‌های مختلف ساخته است. همچنین مدل ساخته شده‌ی او از خانه‌ی ویزلی‌ها در هری‌پاتر را حتما ببینید، چرا که بسیار زیباست. 

همچنین برای بازی Horizon Zero Dawn به تازگی یک آپدیت بزرگ منتشر شد که در آن به بازی حالت New Game+ و یک درجه سختی دیگر اضافه شده است. همان‌طور که در زومجی خواندید، گوریلا گیمز، توسعه دهنده‌ی بازی Horizon Zero Dawn در حال توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی با نام The Frozen Wilds برای این اثر است که قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود. 


منبع GameSpot GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده