نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

دو بازی مورد انتظار کمپانی بتسدا از ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی خواهند کرد

دو بازی The Evil Within 2 و بازی Wolfenstein II: The New Colossus در ایکس‌باکس وان ایکس بهبود گرافیکی خواهند داشت.

کنسول ایکس باکس وان ایکس به طور رسمی در نمایشگاه E3 2017 رونمایی شد و مایکروسافت در آن زمان تایید کرد که بازی‌های زیادی برای این کنسول از بهبود گرافیکی و رزولوشن 4K بهره خواهند برد. حال در جدیدترین اخبار بازی، این کمپانی دو بازی دیگر را که بهبود گرافیکی دریافت کرده و از رزولوشن 4K استفاده می‌کنند معرفی کرد.

در وب‌سایت رسمی ایکس‌باکس، دو بازی The Evil Within 2 و بازی Wolfenstein II: The New Colossus هم به جمع بازی‌های مجهز به سه لوگو مربوط به بهبود گرافیکی، تکنولوژی HDR و رزولوشن 4K پیوستند. از دیگر بازی‌های حاضر در این فهرست می‌تواند به بازی Crackdown 3، بازی Assassin's Creed Origins و بازی Sea of Thieves اشاره کرد.

علاوه بر این، تعدادی از بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس که هم‌اکنون در دسترس هستند، هنگام عرضه ایکس‌باکس وان ایکس آپدیت 4K دریافت خواهند کرد. این بازی‌ها شامل بازی Gears of War 4، بازی Forza Horizon 3، بازی Killer Instinct، بازی Minecraft و بازی Halo 5 هستند.

ایکس‌باکس وان ایکس در تاریخ هفتم نوامبر (۱۶ آبان) به قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این کنسول، می‌توانید به مطالعه این مطلب بپردازید.

بازی The Evil Within 2 و بازی Wolfenstein II: The New Colossus هم در نمایشگاه E3 2017 رونمایی شدند. هر دو این بازی ها توسط کمپانی بتسدا برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شوند. تاریخ انتشار بازی The Evil Within 2 مصادف با ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) بوده و بازی Wolfenstein II در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) عرضه خواهد شد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده