نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۶

جودی ویتاکر نقش Doctor Who را ایفا خواهد کرد

در سریال Doctor Who قرار است برای اولین بار یک بازیگر زن نقش دکتر را ایفا کند و آن هم کسی نیست جز جودی ویتاکر.

هویت بازیگر بعدی نقش Doctor Who بالاخره مشخص شد؛ برای اولین بار در تاریخ پخش سریال، بازیگر نقش Doctor Who قرار است یک زن باشد. جودی ویتاکر، ستاره سریال Broadchurch قرار است نقش سیزدهمین دکتر در جدید‌ترین فصل سریال را که در کریسمس به روی آنتن می‌رود، ایفا کند.

بعد از دکتر پیتر کپالدی که دوازدهمین بازیگر نقش دکتر بود و در ژانویه به طور رسمی اعلام کرد که بازیگری در سریال را کنار گذاشته، جودی ویتاکر نقش سیزدهمین ارباب زمان را ایفا خواهد کرد. شبکه BBC پیش از این جزییاتی از بازیگر جدید این نقش ارائه نکرده بود تا اینکه امروز به طور رسمی در توییتر خود نام این بازیگر را اعلام کرد.

جودی ویتاکر

ویتاکر به شبکه BBC گفت:

هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند هیجان من را برای انجام این کار وصف کند. من خیلی خوشحالم که قرار است این سفر و ماجراجویی فوق‌العاده را با کریس و همه طرفداران این سریال بگذرانم. این برای من افتخار خیلی بزرگی است که می‌خواهم نقش دکتر را ایفا کنم. بازی کردن این نقش بار دیگر به همه یادآوری می‌کند که من که هستم و چه قابلیت‌هایی دارم. همچنین این کار به من کمک می‌کند که همه چیز‌هایی که دکتر برای آنها مقاومت کرده بود به من هم سرایت کند یعنی «امید». دیگر نمی‌توانم صبر کنم و برای شروع این کار لحظه شماری می‌کنم.

کریس چیبینال هم به همراه ویتاکر از این فصل به تیم سریال می‌پیوندد و جایگزین نویسنده قدیمی یعنی استیون موفات می‌شود. در حال حاضر، ما اطلاعات زیادی از قسمت جدید سریال و اینکه ماجراجویی ویتاکر چگونه قرار است باشد نداریم اما به محض بدست آوردن اخبار جدید، حتما آن را در اختیار شما خواهیم گذاشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده