نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

فیلمبرداری سریال The Walking Dead بار دیگر از سر گرفته شد

پس از اتفاقات اخیری که در فیلمبرداری سریال Walking Dead افتاد و مدتی فیلمبرداری این سریال متوقف شد، اکنون خبر رسیده که ساخت مجموعه از سر گرفته شده است.

چند روز قبل به خاطر اتفاقات غم‌انگیزی که در فیلمبرداری سریال مردگان متحرک افتاد و منجر به فوت یکی از بدلکاران شد، فیلمبرداری متوقف شد. براساس گزارشات مشخص شده که تیم تولیدات، فیلمبرداری این سریال را دوباره آغاز کرده‌اند. سریال مردگان متحرک تبدیل به یکی از سریال‌هایی شده که مردم را با فاصله خیلی نزدیکی با اتفاقات غم‌انگیز و دردناک رو‌به‌رو می‌کند و تقریبا می‌توان گفت این مسأله با بینندگان این سریال عجین شده است. در حال حاضر در هیچ سریالی به غیر از سریال بازی تاج و تخت، همانند مردگان متحرک کاراکتر‌ها خیلی راحت، با خونسردی و بی‌رحمی تمام یکدیگر را نمی‌کشند. اما تمام این کشت و کشتار‌ها ساختگی هستند. با این حال چند روز پیش متاسفانه یکی از بدلکاران به نام جان برنکر که بر اثر افتادن از ارتفاع ۹ متری بر روی یک سطح بتنی دچار آسیب جدی سر شده بود، درگذشت.

با‌اینکه بعد از این حادثه این بدلکار با سابقه به سرعت به بیمارستان آتلانتا منتقل شد، اما دکتر‌ها هیچ کاری برای درمان این آسیب جدی مغزی نتوانستند بکنند و او خیلی زود از میان دوستانش رفت. بعد از فوت برنکر، به دلیل اینکه هم تیمی‌های او در آن برهه از زمان روحیه ادامه کار را نداشتند، فیلمبرداری سریال به طور موقت متوقف شد. 

اما آنها بعد از به دست آوردن روحیه خود، امروز کار و فیلمبرداری را دوباره به طور کاملا جدی آغاز کردند. با اینکه شبکه AMC هنوز به طور رسمی این قضیه را اعلام نکرده، اما پولیانا مکینتاش عکسی را به نشان احترام به برنکر در اینستاگرام خود منتشر کرد و اعلام کرد برای فیلمبرداری امروز کاملا آماده است. 

جان برنکر

برنکر اولین نفری نیست که جانش را در فیلم سازی در هالیوود از دست می‌دهد و قطع به یقین آخرین نفر هم نخواهد بود. با اینکه تیم سازنده سریال مدتی فیلم‌برداری را به احترام وی متوقف کردند، اما به هر حال امکان متوقف کردن کار به دلیل مرگ یکی از عوامل سازنده وجود ندارد و به همین دلیل ساخت سریال از امروز از سر گرفته شد. 

قسمت اول فصل ۸ این سریال ماه اکتبر روی آنتن خواهد رفت و طرفداران قطعا برای ادامه سریال لحظه شماری می‌کنند و دیگر نمی‌توانند برای دور بعدی حمله زامبی‌ها و کشمکش و ستیز غم‌انگیز بین انسان‌ها صبر کنند. جنگی که در این سریال مهم‌تر از همه است مبارزه بین ریک و نگان است که اگر این جنگ اتفاق بیوفتد، هیچ کسی در امان نخواهد بود و همه را درگیر خودش خواهد کرد.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده