// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Brief Battles با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Juicy Cupcake با انتشار تریلری بازی پلتفرمر خود را با نام Brief Battles برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی معرفی کرد.

استودیو جوسی کاپ‌کیک (Juicy Cupcake) که تیم توسعه دهنده آن را دو بازی‌ساز مستقل استرالیایی تشکیل داده‌اند، پروژه جدید خود با نام Bried Battles که در سبک پلتفرمر طراحی شده است معرفی کردند. سازندگان ضمن معرفی این بازی تریلری نیز از آن منتشر کردند.

بازی Breif Battles یک اثر Brawl است که در آن چهار بازیکن در محیط‌های ۲.۵ بعدی به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. در حین بازی آیتم‌هایی در محیط بازی تعبیه شده است که با استفاده کردن از آن می‌توان به قدرت‌هایی دست پیدا کرد. این بازی همچنین از حالت‌های متعدد بهره می‌برد که برای تمامی کاربران در دسترس است. از حالت‌های این بازی می‌توان به بخش Hold the Gold اشاره کرد که در این حالت شما با به تن کردن آیتم طلایی رنگ باید از حریفان‌تان دور بمانید تا امتیازات بیشتری را کسب کنید در حالی که حریفان شما قصد دارند آن آیتم‌ را از تن شما در بیاورند. همچنین بخش تک نفره‌ای نیز در این بازی جای گرفته شده است. سازندگان خاطر نشان کردند که پس از عرضه، از حالت‌های مخفی دیگری نیز در بازی رونمایی خواهند کرد که هنوز معرفی نشده است.

بازی Brief Battes هنوز تاریخ دقیق انتشاری برای آن مشخص نشده است اما سازندگان اعلام کردند که این بازی در تاریخ نامشخصی از ۳ ماه اول سال آینده میلادی، ۲۰۱۸، منتشر خواهد شد. این بازی قرار است برای ایکس‌ باکس وان و از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده