// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

دشواری بیشتر ریمستر Crash Bandicoot توسط سازنده تایید شد

ویکاریوس ویژنز، استودیوی سازنده‌ی بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy، تایید کرد که این ریمستر از نسخه‌ی اصلی‌ سخت‌تر است.

در جدیدترین اخبار بازی چند روز بعد از عرضه‌ی ریمستر Crash Bandicoot، یکی از استریمرهای توییچ به نام DingDongVG با تهیه‌ی ویدیویی اعلام کرد که قوس پرش کرش در نسخه‌ی ریمستر تغییر یافته که باعث می‌شود او زودتر از نسخه‌ی اصلی فرود بیاید. DingDongVG با انتشار توییتی در این‌باره گفت:

دلیل سختی بیشتر Crash Bandicoot N.Sane Trilogy فرود آمدن سریع‌تر آن نیست. دلیل اصلی این موضوع، سخت‌تر شدن افتادن روی پلتفرم‌ها و سستی آن‌ها است.

کوین کلی از اکتیویژن نیز در پستی تایید کرد که پرش کرش در Crash Bandicoot N.Sane Trilogy و مخصوصا نسخه‌ی اول این مجموعه با گذشته فرق می‌کند. دلیل اصلی این موضوع نیز شروع ریمستر این سری با بازی Crash Bandicoot 3: Warped است که باعث شده تا مکانیسم پرش همه‌ی نسخه‌ها متفاوت شود. صحبت‌های کلی را در زیر می‌خوانید:

چند تفاوت نامحسوس نسبت به نسخه‌ی اصلی در Crash Bandicoot وجود دارد که مهم‌ترین تفاوت، افتادن زودتر با رها کردن کلید X است.

همان طور که DingDongVG نیز اشاره کرده بود،‌ تنها پرش‌های کرش در نسخه ریمستر Crash Bandicoot تفاوت پیدا نکرده، بلکه پلتفرم‌‌هایی که کرش روی آن‌ها فرود می‌آید کاملا صاف نیست و احتمال لیز خوردن از روی آن‌ها وجود دارد.

کلی تایید کرد که ویکاریوس ویژنز سیستم جدیدی را برای برخورد کرش با پلتفرم‌ها به کار برده‌، ولی درباره‌ی چگونگی عملکرد این سیستم فقط به گفتن «بعضی از پرش‌ها دقت بیشتری در نسخه‌ی ریمستر می‌خواهند» بسنده کرده است.

سازنده‌ی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy به بازیکنان پیشنهاد کرده که ابتدا نسخه‌ی سوم را بازی کنند؛ چرا که نسخه‌ اول Crash Bandicoot سخت‌ترین بازی در این مجموعه است. همچنین کلی گفت که بازیکنانی در گذشته Crash Bandicoot را تجربه کرده‌اند باید انتظار چالش‌های جدیدی را بکشند:

دقت بیشتری برای بازی اول Crash Bandicoot نیاز است که باعث می‌شود بازیکنان گیم‌پلی متفاوتی را تجربه کنند. خصوصا اگر شما در این سری تازه‌کار هستید، ابتدا نسخه‌ی سوم و دوم را بازی کنید و بعد از تمرین کافی به سراغ Crash Bandicoot بیایید؛ چرا که سخت‌ترین نسخه‌ی این مجموعه‌ است. همچنین برای آن‌هایی که در گذشته هم کرش را تجربه کردند باز هم چالش‌هایی در Crash Bandicoot N.Sane Trilogy وجود دارد.

بعضی از طرفداران امید داشتند که اکتیویژن با آپدیت جدیدی گیم‌پلی بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy را مانند نسخه‌های کلاسیک کند، ولی با توجه‌ به صحبت‌های کلی، چنین کاری ممکن نیست.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده