// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۸

تعداد بازیکنان Playerunknown's Battlegrounds از GTA V پیشی گرفت

طبق آمار شبکه‌ی استیم، تعداد بازیکنان بازی محبوب Playerunknown's Battlegrounds توانست از نسخه‌ی پی‌سی بازی GTA 5 در سال انتشار سبقت بگیرد.

چندی است که بازی Playerunknown's Battlegrounds، محصول استودیو Bluehole، توانسته جای خود را در بین طرفداران بازی‌های سبک بقای چندنفره پیدا کند. اکنون و طبق جدیدترین اخبار بازی، این بازی محبوب توانسته از حیث تعداد بازیکنان با رسیدن به تعداد بیش از ۳۸۲ هزار نفر، از بازی GTA V که در سال ۲۰۱۵ بیش از ۳۶۰ هزار نفر بازیکن داشت، سبقت بگیرد. این اطلاعات که توسط سازنده‌ی بازی توییت شده، نشان می‌دهد که بازی Playerunknown's Battlegrounds به چهارمین بازی از نظر تعداد بازیکنان همزمان پس از انتشار بدل شده است؛ به‌طوری که پس از بازی‌های بازی Dota 2، بازی Counter Strike: Global Offensive و بازی Fallout 4 جای گرفته است.

بار دیگر حمایت‌های شما از بازی Playerunknown's Battlegrounds باعث پیشرفت آن شد و توانست باعث پیشی گرفتن آن از بازی GTA V و کسب رتبه‌ی چهارم از نظر تعداد بازیکنان همزمان در شبکه‌ی استیم شود.

بازی Playerunknowns Battlegrounds

البته این بازی کماکان در حال پیشرفت است و روز به روز طرفداران بیشتری را جذب خود می‌کند؛ به‌طوری که مدتی طولانی است که در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌های استیم قرار داشته و همچنین جایگاه سوم را پس از بازی‌های Dota 2 و Counter Strike: Global Offensive از نظر تعداد بازیکن دارد. بازی Playerunknown's Battlegrounds قرار است برای کنسول ایکس‌باکس وان در تاریخی نامشخص در اواخر سال جاری میلادی منتشر شود. کسانی که بازی را روی کنسول جدید ایکس باکس وان ایکس اجرا کنند، می‌توانند از تجربه‌ی 4K و سیستم HDR آن لذت ببرند. پیش‌تر در زومجی خواندید که قرار است سرورهای مختص سبک اول-شخص برای بازی Playerunknown's Battlegrounds در دسترس قرار بگیرند. در خبری دیگر از به تاخیر افتادن تاریخ انتشار رسمی این بازی مطلع شدید و همچنین از تمایل استودیو بلوهول به اضافه شدن قابلیت کراس پلی آگاه شدید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده