// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

فضای مورد نیاز بتای بازی Destiny 2 مشخص شد

با شروع بتای بازی Destiny 2 روی پلی‌استیشن 4، فضای مورد نیاز این بتا روی کنسول‌ها مشخص شد.

با شروع شدن پری‌لود بتای بازی Destiny 2 در چند روز گذشته، کاربران پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، کلاینت مربوط به این بازی را با حجم ۴۰۰ مگابایت دانلود کردند تا در روز عرضه‌ی بتا، آماده‌ باشند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز بتای بازی Destiny 2 برای پیش‌ خرید کنندگان بازی در دسترس قرار گرفته که در جریان آن، فضای مورد نیاز این بتا نیز مشخص شده است. ظاهرا امروز یک آپدیت ۱۲.۶ گیگابایتی برای کاربرانی که بازی را پری‌لود کرده بودند، در دسترس قرار گرفته است که پس از این به روزرسانی اجازه‌ی بازی کردن به شما داده می‌شود (بتای بازی از ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرد)

کاربران ایکس‌باکس وان که بازی را پیش خرید کرده‌اند نیز از فردا ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران نیز می‌توانند بتای بازی Destiny 2 را تجربه کنند. سایر کاربران از تاریخ ۳۰ تیرماه (۲۱ جولای) به بتای عمومی بازی دسترسی خواهند داشت. این در حالی است که کاربران رایانه‌های شخصی، برای تجربه بازی باید تا اواخر ماه آگوست و آغاز بتای مختص به خود منتظر بمانند.

درآخر مشخص شد که برای استفاده از بخش چند نفره‌ بازی Destiny 2 در بتای این بازی، باید عضو سرویس پلی‌استیشن پلاس یا ایکس‌باکس لایو گلد باشید. به عبارتی تنها مرحله‌ی داستانی Homecoming نیازی به اشتراک طلایی یا پلی‌استیشن پلاس ندارد.

بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۵ شهریور عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده