// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

ثبت نام بتای محدود بازی Dissidia Final Fantasy NT آغاز شد

کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که علاقه‌مندان به بازی مبارزه‌ای Dissidia Final Fantasy NT هم‌اکنون می‌توانند برای بتای این بازی ثبت نام کنند.

با اینکه بازی مبارزه‌ای آرکید Dissidia Final Fantasy NT در سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود، علاقه‌مندان به تجربه‌ی این بازی می‌توانند با ثبت‌نام در بتای محدود بازی Dissidia Final Fantasy NT شانس خود را امتحان کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده‌ی بازی Dissidia Final Fantasy NT، تاریخ این بتای محدود را اعلام نکرده و تنها گفته است که در فصل تابستان در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین این استودیو در ادامه به این نکته اشاره کرد که به زودی اطلاعات بیشتری حول این موضوع منتشر می‌شود. از آن‌جایی که بتای بازی محدود است، از بین شرکت‌کنندگان تعداد خاصی به این بتا دسترسی پیدا خواهند کرد.

برای ثبت‌نام کردن در بتای محدود این بازی اگر جزو کاربران آمریکای شمالی و آمریکای لاتین پلی‌استیشن 4 هستید، از اینجا و اگر جزو کاربران اروپایی پلی‌استیشن 4 هستید، از اینجا اقدام کنید. بازی Dissidia Final Fantasy یک بازی مبارزه‌ای سه‌بعدی است که شخصیت‌های مثبت و منفی دنیای ۳۰ ساله‌ی فاینال فانتزی را در کنار یکدیگر قرار داده است. همچنین شخصیت‌ها می‌توانند در طول مبارزات خود از سامون‌های مخصوص خود نیز استفاده کنند و مبارزات به شکل تیم‌های سه نفری صورت می‌گیرد.

این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ برای کنسول PSP عرضه شد و ادامه‌ی آن در سال ۲۰۱۱ نیز به عرضه درآمد. در نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 این بازی، بیش از ۲۰ شخصیت قرار داده شده است که هرکدام از آن‌ها، خاطره‌های شما از دنیای فاینال فانتزی را زنده خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده