// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل My Diggy Dog

بازی اندروید و آیفون My Diggy Dog داستان سگی کنجکاو را روایت می کند که به دنبال گنج به دل زمین فرو می‌رود.

گاهی در بازی‌های موبایل با پسری اسکیت سوار همراه می‌شویم که از روی ریل‌ها به این طرف و آن‌ طرف می رود تا از دست بازرسی خشمگین فرار کند و گاهی نیز با پسرکی در سیار‌ه‌ای دور افتاده به دنبال گنج‌های پنهان می‌گردیم. اما گاهی حیوانات به شخصیت اصلی داستان تبدیل می‌شوند و باید با این حیوانات دوست‌داشتنی همراه شویم. در این مقاله می‌خواهیم معرفی کوتاهی از یک بازی موبایل متفاوت داشته باشیم که در آن، با هدایت یک سگ به دل زمین فرو می‌روید تا با کشف گنجینه، برخی ویژگی‌های خود را ارتقاء دهید.

مارتی توانایی‌های متفاوتی دارد و باید به مرور آنها را ارتقا دهید

بازی اندروید و آیفون My Diggy Dog از بسیاری جهات محصولی با کیفیت و خوش ساخت است. در این بازی باید مارتی، سگی کنجکاو را کنترل کنید که قصد دارد آرزوی دیرینه‌ی صاحبش را برآورده کند. صاحب او مردی سالخورده است که از جوانی به دنبال گنجینه‌ای زمین را شخم می‌زد، اما هیچ‌گاه نتوانست به آن چیزی که می‌خواست برسد. با ورود به بازی، نحوه کنترل مارتی را فرا می‌گیرید و نمایش کوتاهی را از پیشینه سگ و صاحبش تماشا می‌کنید. از همان ابتدا مشخص است که با یک بازی پر محتوا روبرو هستیم. مارتی مایحتاج ابتدایی دارد و باید همواره مراقب او باشید تا به مشکل بر نخورد. همانطور که از نام بازی پیدا است، مارتی می‌تواند زمین را بکند و از قضا در این کار بسیار حرفه‌ای است. اما او در ابتدا تجربه‌ی کافی برای حفر کردن اعماق زمین را ندارد و در نتیجه باید به مرور برخی توانایی‌های او را ارتقاء دهید. یکی از این توانایی‌ها، اندازه ترس مارتی است. به عنوان مثال، با هرچقدر فاصله گرفتن از سطح زمین، ترس مارتی بیشتر شده و قادر نیست تا برای کشف آیتم‌های جدید بیشتر به دل زمین بزند.

از دیگر فاکتورهایی که باید به آن توجه کنید، تغذیه، سلامتی و کیف مارتی است که هر یک در جای خود اهمیت زیادی دارد. در ابتدای بازی مارتی با دیدن موجودات موذی زیر زمین، ترسیده و قادر نیست با آنها مبارزه کند. در نتیجه باید آیتم‌های بیشتری را پیدا کنید و سپس برای فروش آنها اقدام کنید. هر آیتم قیمت خاصی دارد و از آیتم‌های کمیاب گرفته تا آیتم‌هایی پایین در زیر زمین یافت می‌شود. در سطح زمین نیز مغازه‌ها و شخصیت‌های مختلفی حضور دارند. یکی از این مغازه‌ها مربوط به دوره‌گردی می‌شود که آیتم‌ها را با نازل‌ترین قیمت می‌خرد. مغازه دیگر اما فروشنده‌ای است که شما می‌توانید با پرداخت الماس، اجناسی با کیفیت را از آن خریداری کنید.

دنیای زیر زمین My Diggy Dog عظیم و پر از سورپرایز است و مارتی با ورود به آن به سرعت خسته می‌شوند. در نتیجه باید همواره مراقب باشید که سر وقت از گودال بیرون بیایید تا خدایی نکرده مارتی از گرسنگی بیمار نشود. با بیمار شدن مارتی، پزشک به مدت یک ساعت از او مراقبت کرده و در نتیجه نمی‌توانید تا یک ساعت به ماجراجویی ادامه دهید. همانطور که بالا اشاره کردم می‌توانید توانایی‌های مارتی را ارتقاء دهید. با پرداخت سکه و افزایش توانایی‌های مارتی شما دیگر قادر هستید تا در مصاف با موجودات موذی، آنها را شکست دهید و در اعماق پایین‌تر به دنبال گنج‌هایی ناب‌تر بگردید.

دنیای رنگارنگ و گاهی تاریک بازی My Diggy Dog بازیکنان را به ماجراجویی متفاوت می‌برد و فرصتی عالی را برای گذران لحظاتی خاطره‌انگیز فراهم می‌کند. بازی صداگذاری و موسیقی فانتزی و زیبایی دارد و باید نکات ریز و درشت آن‌را به مرور کشف کنید. بازی اندروید و آیفون My Diggy Dog با ویژگی‌هایی که در اختیارتان می‌گذارد، قادر است تا به خوبی سرگرم‌تان کند. با توجه به رایگان بودن بازی My Diggy Dog، این بازی از خریدهای درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی My Diggy Dog


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده