// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

بازی مبارزه ای Icons: Battle Arena برای پی سی معرفی شد

استودیو WaveDash Games با انتشار تریلری در جریان مسابقات EVO 2017 بازی پلتفرمر و مبارزه‌ای Icons: Battle Arena را معرفی کرد.

بر طبق اخبار بازی استودیو وِیو‌دَش گیمز (Wavedash Games) در جریان مسابقات EVO 2017 پروژه جدید خود را با نام بازی Icons: Battle Arena معرفی کرد که در سبک مبارزه‌ای و پلتفرمر طراحی شده است. سازندگان ضمن معرفی بازی، تریلر گیم‌پلی آن را نیز منتشر کردند.

این بازی شباهت‌هایی به بازی مبارزه‌ای نینتندو یعنی بازی Super Smash Bros. Melee دارد. البته این امر تصادفی نیست و علاوه بر آنکه روند دو بازی مشابه یکدیگر است، نام استودیوی سازنده بازی نیز یکی از حرکات بازی Super Smash Bros. Melee است. این بازی برای کاربرانی که به کنسول‌های نینتندو دسترسی ندارند و به این سبک علاقه‌مند هستند توسعه یافته است. همچنین طراحی شخصیت‌ها را می‌توان با بازی Super Smash Bros مشابه دانست؛ به طوری که می‌توانید شباهت کاراکتر‌های Marth ،Captain Falcon و Fox را در ویدیو مشاهده کنید.

بازی Icons: Battle Arena به طور رایگان یا به اصطلاح Free to Play عرضه می‌شود و از بخش چندنفره آنلاین نیز بهره می‌برد. حالت‌های رتبه‌بندی (Rank) و معمولی (Casual) نیز در بخش چندنفره این بازی در نظر گرفته شده است که همانند بازی Super Smash Bros از حضور دو الی چهار بازیکن به طور همزمان پشتیبانی می‌کند.

البته این اولین بار نیست که شاهد بازی‌هایی به سبک Super Smash Bros هستیم. پیش‌تر بازی Brawlhalla از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و همچنین فروردین‌ماه گذشته شاهد عرضه بازی Rivals of Aether روی پی‌سی بودیم. از طرفی استودیو ویودش با بازی‌های مبارزه‌ای پلتفرمر آشنایی دارد؛ چرا که تیم توسعه‌دهنده آن را بازیکنان حرفه‌ای Super Smash Bros تشکیل داده است.

بازی Icons: Battle Arena در پاییز سال جاری از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. کاربران در صورت تمایل می‌توانند به وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه و برای فاز بتای آن ثبت‌نام کنند. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده