نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

تتسویا نومورا از احتمال عرضه بازی Kingdom Hearts III برای نینتندو سوییچ می‌گوید

تتسویا نومورا در جدیدترین مصاحبه‌ خود از احتمال عرضه‌ی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Kingdom Hearts III سخن گفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تتسویا نومورا، کارگردان بازی Kingdom Hearts III، در مصاحبه‌ی اخیر خود با وب‌سایت آی‌جی‌ان اعلام کرد که احتمال عرضه‌ی این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ وجود دارد.

کارگردان بازی Kingdom Hearts III در مصاحبه‌ی خود با IGN پیرامون احتمال عرضه‌ی بازی برای نینتندو سوییچ مورد سوال واقع شد و در پاسخ اعلام کرد:

نینتندو سوییچ یقینا کنسول جالبی از نظر سخت‌افزار است؛ اما اگر ما به صراحت اعلام کنیم که این بازی را برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌کنیم، بدون شک هواداران می‌گویند پس تکلیف پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 چه می‌شود؟ ما قصد داریم در وهله‌ی اول این بازی را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه کنیم؛ بنابراین روی پلتفرم‌های دیگر تمرکز نکنید. در حال حاضر تمرکز اصلی ما روی پلتفرم‌هایی است که پیش از این به عنوان پلتفرم مقصد برای بازی Kingdom Hearts III در نظر گرفته شده است و پس از آن می‌توانیم در خصوص امکان عرضه‌ی بازی برای پلتفرم‌های دیگر فکر کنیم.

پیش از این هم کنسول‌های شرکت نینتندو میزبان مجموعه بازی‌های Kingdom Hearts بوده است و در سال ۲۰۰۴ شاهد انتشار بازی Kingdom Hearts: Chain of Memories برای کنسول دستی Gameboy Advance بودیم. همچنین در سال ۲۰۱۲ نیز بازی Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance برای 3DS منتشر شد.

بازی Kingdom Hearts 3 برای انتشار در سال ۲۰۱۸ روی دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برنامه‌ریزی شده است و بر اساس اعلام کمپانی دیزنی، جهان Toy Story دارای داستانی جدید خواهد بود که تاکنون در مجموعه‌ی داستان اسباب‌بازی‌ها استفاده نشده است.

آخرین تریلر انتشار یافته از بازی Kingdom Hearts III را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این بازی و احتمال عرضه‌ی آن برای نینتندو سوییچ با زومجی در میان بگذارید.   


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده