نویسنده: علیرضا قاسمی
// جمعه, ۳۰ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر سینمایی جدید بازی Star Citizen منتشر شد

کمپانی بازی‌ سازی کلاود ایمپریوم گیمز، تریلر سینمایی جدید بازی Star Citizen را منتشر کرد. 

امروز کلاود ایمپریو گیمز، ویدئو جدیدی از بازی شبیه‌ساز فضایی در حال توسعه‌ی خود یعنی Star Citizen منتشر کرد. این بازی به کاربران این امکان را می‌دهد که کشتی‌های فضائی را در فضا و سطوح سیاره‌ای کشف و هدایت کنند. در ویدئوی منتشر شده که یک تریلر سینمایی از بازی Star Citizen است، کشتی‌های فضائی متروک مشاهده می‌شوند. آنها پیدا شده، بررسی و تعمیر شده و عازم جنگ در فضا و در سطوح سیاره ای می‌شوند.

شنیده شده که یک مقر منحصر به فرد در بازی وجود دارد که متعلق به یک کشتی عظیم است و زمانی که بازیکنان این مقر را پیدا می‌کنند تجربه‌ی دلنشین و فوق‌العاده‌ای را به دست خواهند آورد؛ تجربه‌ی احساس مقیاس بسیار بزرگ. این کشتی به حدی بزرگ است که زمانی که دور سیاره پرواز می‌کنید هم قابل دیده شدن است. احتمالا این کشتی از کلاس بنگال است که در تریلر هم قابل مشاهده است. همچنین، اعلام شده که اخیرا یک فضاپیمای جدید به نام انویل هورکین به بازی اضافه شده است و بازیکنان این قابلیت را خواهند داشت که تتوهای کاراکترشان را تغییر دهند.

در حال حاضر، Star Citizen در سرمایه‌گذاری جمعی، ۱۵۳ میلیون دلار بودجه جمع کرده که ایم مبلغ توسط بیش از یک میلیون و هشتصد هزار گیمر تامین شده است. 

بازی استار سیتیزن به صورت انحصاری برای پی‌سی به همراه یک بخش تک نفره با نام اسکادران 42 عرضه خواهد شد.

در انتها، تریلر جدید این بازی را تماشا می‌کنید:

برای دانلود، از آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده