نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

انتشار اولین تصاویر از حضور سایکلاپس در فیلم X-Men: Dark Phoenix

اخیرا تصاویر جدیدی از فیلم X-Men: Dark Phoenix منتشر شده است که در آن شاهد عینک جدید شخصیت سایکلاپس در این فیلم هستیم.

مدتی کوتاهی است که فیلمبرداری و تولید فیلم مردان ایکس: دارک فونیکس (X-Men: Dark Phoenix) در شهر مونترال کانادا آغاز شده است. حال اخیرا اولین تصاویر از حضور شخصیت سایکلاپس در این فیلم منتشر شده که در آن شاهد ظاهر و عینک جدید این شخصیت در فیلم X-Men: Dark Phoenix هستیم. تای شرایدن که پیش از این در فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) نقش اسکات سامرز ملقب به سایکلاپس بازی کرده بود، برای بازی دوباره در این نقش در دنباله این فیلم بازگشته است. ظاهر عینک جدید سایکلاپس نسبت به دو عینکی که در فیلم قبل استفاده شده بود، بسیار متفاوت‌تر است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Cyclops in X-Men: Dark Phoenix

Cyclops in X-Men: Dark Phoenix

کارگردانی فیلم X-Men: Dark Phoenix بر عهده سیمون کینبرگ خواهد بود که طی سال‌های گذشته به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در مجموعه مردان ایکس (X-Men) حضور داشته است. علاوه بر کارگردانی، کینبرگ به‌همراه هاچ پارکر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. علاوه بر نوشتن فیلمنامه فیلم X-Men: Apocalypse، کینبرگ سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) را نیز در کارنامه دارد. با وجود اینکه فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی) اقتباسی از داستان محبوب دارک فونیکس (Dark Phoenix) بود، اما این فیلم وفاداری زیادی به منبع اصلی نداشت و انتظار می‌رود در فیلم Dark Phoenix شاهد وفاداری بیشتری به داستان اصلی باشیم.

طبق خبر و شایعه‌ای که پیش از این وب‌سایت ددلاین منتشر کرده بود، کمپانی فاکس قرن بیستم در حال مذاکره با جسیکا چستین برای حضور در فیلم X-Men: Dark Phoenix است. گفته می‌شود او قرار است نقش شخصیتی به‌نام لیلاندرا را در این فیلم بازی کند. لیلاندرا ملکه امپراطوری Shi'ar است و او در دنیای کامیک سعی می‌کند قدرتی را که جین گری بدست آورده است، متوقف یا سرکوب کند. اگر این فیلم قرار باشد به داستان دنیای کامیک وفادارتر و نزدیک‌تر باشد، پس احتمالا ماجراجویی بعدی گروه X-Men در فضا خواهد بود. تاکنون بازگشت جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر و ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، در فیلم X-Men: Dark Phoenix تایید شده است.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده