نویسنده: محمود محرابی
// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

ماد بخش چند نفره بازی Just Cause 3 فردا منتشر می‌شود

ماد بخش چندنفره بازی Just Cause 3 فردا از حالت بتا خارج شده و نسخه نهایی آن منتشر می‌شود. 

بالاخره و بعد از مدت‌ها انتظار اعلام شد که نسخه نهایی ماد بخش چند نفره بازی Just Cause 3 در تاریخ ۲۹ تیر منتشر خواهد شد. دسترسی به این ماد از طریق شبکه استیم و برای پی‌سی ممکن خواهد بود.

همانطور که در اخبار گذشته و در زومجی خواندید، این ماد که توسط گروه نانوس Nanos ساخته شده از دی ماه گذشته در مرحله‌ی بتا بود. البته اکثر ویژگی‌های این ماد برای عموم در دسترس بود و همه می‌توانستند آن را تجربه کنند.

این ماد چندنفره به بازیکنان اجازه می‌دهد تا حالت‌های بازی دلخواه خود را بسازند. هر سرور این ماد از ۱۰۰ بازیکن پشتیبانی می‌کند. امکان نبرد هوایی، مسابقه با ماشین یا شبیه‌سازی عملیات چتر‌بازی (مشابه فیلم Point Break) در این ماد وجود دارد. 

استودیو اولانچ سابقه‌ی خوبی در حمایت از ماد‌های چند نفره ساخته شده برای سری Just Cause دارد. در گذشته هم استودیو اوالانچ ماد ساخته شده توسط طرفداران برای بازی Just Cause 2 را که ۶۰۰ نفر می‌توانستند به صورت همزمان بازی کنند مورد ستایش قرار داده بود و حتی آن‌ها  یکی از افراد اصلی آن پروژه را نیز به استخدام خود درآوردند. در ادامه می‌توانید ویدیوی کوتاهی را که از این ماد چند نفره منتشر شده است تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده