نویسنده: سهند عباسپور
// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

تریلر جدید بازی Sea of Thieves با محوریت کشتی های غرق شده

استودیو‌ی ریر، کشتی‌های غرق‌شده، خطراتشان و گنج‌های آن‌ها را در بازی Sea of Thieves با یک تریلر جذاب و دیدنی نمایش داد.

استودیو ریر تریلری جدید از بازی Sea of Thieves، ساخته انحصاری و جاه‌طلبانه‌ی مایکرو‌سافت (که در حقیقت، دنیایی زنده و پر از دزد‌های دریایی را میان بازیکنان به اشتراک می‌گذارد)، منتشر کرد. این تریلر توسط دیوید دمپسی، مهندس ارشد نرم‌افزار و اندرو پرستون، طراح ارشد، روایت می‌شود که به مسائل پیرامون کشتی‌های شکسته‌شده و غرق‌شده در دریا می‌پردازند.

بازیکنان زمانی که در دریا‌ها در حال کاوش و جست‌و‌جو هستند، می‌توانند نشانه‌هایی حاکی از غرق شدن یک کشتی (نظیر مرغ‌های دریایی که پیرامون آن دایره‌وار پرواز می‌کنند یا بشکه‌هایی که در آب شناور هستند و در تریلر نمایش داده می‌شوند) را مشاهده کنند و تصمیم بگیرند که به سمت آن کشتی تغییر مسیر دهند و برای کاوش بیشتر در آب شیرجه بزنند و غنائمی از آن کشتی به دست آورند.

نکته‌ی جالب توجه آن است که اگر تمام خدمه‌ی کشتی بخواهند در جست‌وجوی گنج به آب بزنند، گروهی دیگر به راحتی می‌توانند به سراغ کشتی‌شان بروند، آن را غارت کنند، گنج‌هایشان را بدزدند یا حتی آن را غرق کنند!

Sea of Thieves

خرابه‌های به‌جا مانده از کشتی‌های غرق‌شده در دریا، عموما یک صندوقچه‌ی گنج و بشکه‌هایی پر از منابع دارند و حتی منابع بیشتری به صورت شناور در بدنه‌ی به‌جا مانده از کشتی نیز یافت می‌شود.

اما اوضاع به این راحتی‌ها هم پیش نمی‌رود. حتی اگر از دیگر دزد‌های دریایی در امان باشید، دریا به شما رحم نمی‌کند! زمانی که بازیکنان کشتی‌های غرق‌شده را کاوش می‌کنند، کوسه‌ها به دور کشتی شنا می‌کنند و منتظر شما هستند. اگر می‌خواهید از این ماشین‌های سلاخی، جان سالم به در ببرید، بایستی حواستان به آن‌ها باشد، لحظه‌ی مناسب را انتخاب کنید و سریع خودتان را به سطح آب برسانید. در ضمن، تمام این مدت سطح اکسیژن شما کاهش می‌یابد و ممکن است به خاطر کمبود آن غرق شوید.

شما می‌توانید تریلر جدید را در زیر مشاهده کنید و برای مشاهده‌ی تریلر‌های قبلی، تصاویر، گزارش‌ها و دیگر اخبار این بازی به صفحه‌ی آن در زومجی مراجعه کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

Sea of Thieves قرار بود که امسال روانه‌ی بازار شود، اما این بازی تاخیر خورد و حالا طبق آخرین اخبار، قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس وان ایکس و پی‌سی عرضه شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده